Cunoscută mai ales ca producătorare de Musli Clasic, SanoVita a pus pe piață peste 150 de produse, dintre care pot fi amintite: musli, fulgi de cereale sub diferite forme și combinații, fructe uscate și confiate, băutură din soia, texturate din soia, zahăr brut din trestie, semințe. O bună parte dintre produse pot fi catalogate bio.
SanoVita a dezvoltat relații cu firme importante din Europa, Asia și Australia. Prin propria rețea de distribuție și consolidarea punctelor de lucru regionale (București, Movila, Arad, etc). participări la târguri și expoziții în țară și în străinătate în vederea dezvoltării și îmbunătățirii continue a produselor pe care le oferă, SanoVita s-a dezvoltat vizibil în fiecare an.
În ultimii ani firma a accentuat o relație specială cu renumită companie Sanitarium din Australia, propunând astfel pieței produse de o calitate deosebită.
Cu peste 100 de angajați, o echipă dinamică la conducere și importante investiții în desfășurare, SanoVita își urmărește obiectivul de a fi un jucător important pe piața alimentelor sănătoase, contribuind astfel la îmbunătățirea stării de sănătate a populației.