Ghidul Serviciilor
Hermann Oberth, Scoala Germana Primara, Gimnaziala, Liceala - Bucuresti
inapoi la firma 1411 vizite
Poza Invatamant Primar
Foto

Învatamântul  primar este format din clasa pregatitoare si clasele I – a IV-a.

Clasa pregatitoare a fost structurata, în cadrul HOS, pentru a-si atinge pe deplin scopul principal: pregatirea pentru viata scolara si facilitarea succesului scolar.

Trecerea treptata de la abordarea holistica la cea structurata în special pe discipline, cresterea treptata a timpului destinat activitatii care necesita concentrare, interactiunea cu mai multi profesori (muzica, educatie fizica, engleza, limba româna) si, implicit, cu mai multe tipologii de cerinte scolare, schimbarea mediului de învatare toate acestea contribuie la o acomodare treptata la învatamântul primar.

Accentul este pus pe crearea contextelor si a experientelor relevante de învatare, iar focalizarea este pe contactul direct cu mediul social, cultural si natural.

Capata importanta:

Acest cadru a fost structurat pentru a accentua aspectul comunicativ-functional al învatarii limbii si literaturii materne în contextul actual.

Competente

  • Utilizarea corecta si adecvata a limbii germane în diferite situatii de comunicare
  • Aplicarea si extinderea elementelor de baza ale activitatilor stiintifice cât si însusirea de cunostinte de fundal literar-stiintifice, pe baza diverselor texte literare si non-literare
  • Argumentarea în scris si oral, exprimarea opiniei si utilizarea gândirii critice în abordarea textelor literare si non-literare
  • Întelegere pentru expresiile culturale straine si pentru opiniile diferite
  • Valori si atitudini pe care le urmarim:

  • Bucuria de a citi, sensibilitate si sensibilitate estetica în domeniul literaturii;
  • Cunoasterea valorilor culturii germane si interiorizarea acestora;
  • Gândire independenta, gândirea critica;
  • Încredere în capacitatea comunicativa;
  • Flexibilitate si toleranta fata de argumentele si parerile altora;
  • Deschidere pentru nou;
  • Abilitati de comunicare interculturala, realizarea de conexiuni între literatura de specialitate în limba materna si literatura româna.
  • La Matematica si explorarea mediului se urmareste  contextualizarea si aplicarea cunostintelor în diferite situatii de viata.

    Metodele utilizate în procesul de predare-învatare  sunt focalizate pe elev, specifice învatarii prin actiune, astfel încât obiectivele propuse sa poata fi realizate într-un context cât mai atractiv.

    Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
    Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
    Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.