Ghidul Serviciilor
Hermann Oberth, Scoala Germana Primara, Gimnaziala, Liceala - Bucuresti
inapoi la firma 1411 vizite
Poza Misiune si viziune
Foto

Viziunea Scolii Germane Hermann Oberth  este aceea ca  finalitatea  unui sistem educational are un impact esential asupra inovatiei si creativitatii unei societati în continua redefinire.

De aceea, Scoala Germana Herman Oberth îsi asuma responsabilitatea de a contribui la schimbarile profunde viitoare din societate si a creat un sistem educational coerent, care sa implice elevul într-un proces de învatare relevant si bogat în semnificatii.

HOS are o filozofie educationala pe care si-a    conceput-o în beneficiul copilului real, axata pe principiul ca scoala trebuie sa fie un spatiu care sa faciliteze dezvoltarea pentru societatea în care va trai, caracterizata prin valorizarea competentelor înalte, a capacitatii de a comunica facil în limbi straine, mobilitate, multiculturalitate, adaptabilitate la o societate în continua schimbare si o reala capacitate de a lucra în echipa, empatici la o societate extrem de diversa.

Misiunea  echipei noastre HOK& HOS se concretizeaza prin urmatoarele tinte:

Din aceasta perspectiva, profilul elevului HOS se caracterizeaza prin:

Un copil este un univers bogat. HOK/HOS se angajeaza sa porneasca în procesul educational de la EL/EA si sa  creeze un mediu care sa-i întareasca încrederea în sine, curiozitatea academica, preocuparea pentru studiul stiintelor.

HOS urmareste ca fiecare viitor adult sa aiba o capacitate ridicata de adaptare la realitate. Pentru aceasta, în curriculumul la decizia scolii, dar si într-o maniera integrata, prin toate disciplinele de studiu, la nivelul învatamântului primar, gimnazial si liceal vor fi abordate elemente de interculturalitate, de educatie antreprenoriala si de cetatenie democratica.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.