Ghidul Serviciilor
Memento Travel School
inapoi la firma 150 vizite
Poza Cursuri perfectionare
Pret: 550 EUR
Foto

Afla, alaturi de MEMENTO TRAVEL SCHOOL si de partenerii sai, cum se dezvolta o afacere de succes in turism, prin prospectarea pietei, dezvoltarea produselor turistice specifice si oferirea unor servicii turistice de calitate.

TIPUL CURSULUI: perfectionareCod COR : 143908NIVELUL DE CALIFICARE : 3DURATA CURSULUI: 5 luni ( 720 ore )POTENTIALII PARTICIPANTI

 

Obiectivele cursului

  • Dezvoltarea capacitatilor de previziune, planificare, organizare si control, pentru conducerea eficienta a unitatii turistice;
  • Formarea si dezvoltarea capacitatilor de a elabora si aplica strategiile de dezvoltare ale unitatii turistice pe termen mediu si lung;
  • Dezvoltarea abilitatilor de comunicare atat in interiorul, cat si in exteriorul unitatii turistice, prin utilizarea unui limbaj de specialitate;
  • Folosirea limbii engleze ca mijloc de comunicare cu potentialii client externi;
  • Cunosterea legislatiei in turism.
  •  

    Tematica cursului

    COMPETENTE DOBANDITE LA ABSOLVIREA PROGRAMULUI DE PERFECTIONARE MANAGER IN ACTIVITATEA DE TURISM:

  • Planificarea activitatilor unitatii de turism
  • Conducerea proceselor pentru ameliorarea continua a calitatii in unitatea de turism
  • Conducerea compartimentelor operationale si functionale ale unitãtii de turism
  • Coordonarea administrarii resurselor umane
  • Fundamentarea si implementarea programelor de marketing
  • Coordonarea activitatilor realizate prin furnizori si parteneri
  • Gestionarea patrimoniului si a resurselor financiare
  • Elaborarea strategiilor de dezvoltare a unitatii
  • Absolventii cursului "Manager in activitatea de turism", organizat de MEMENTO TRAVEL SCHOOL, vor constata ca informatiile teoretice obtinute si aplicatiile practice la care au participat in perioada celor 5 luni de zile de curs, le vor asigura conditiile infiintarii si dezvoltarii unei afaceri proprii, dar si dezvoltarea calitatii serviciilor unitatii turistice pe care o reprezinta, deoarece ei vor fi capabili:

    - sa stabileasca, impreuna cu directorii celorlalte departamente, obiectivele generale de dezvoltare ale unitatii;

    - sa monitorizeze trimestrial/ semestrial/ anual gradul de realizare a obiectivelor;

    - sa stabileasca obiectivele personale ( indicatorii de performanta) pentru personalul angajat aflat in subordine;

    - sa elaboreze bugetul anual de venituri si cheltuieli al unitatii;

    - sa identifice modalitatile de dezvoltare a serviciilor oferite de firma, in concordant cu tendintele pietei;

    - sa identifice aportunitati de afaceri, favorabile dezvoltarii firmei;

    - sa reprezinte firma in relatiile protocolare cu furnizorii, clientii si alte organizatii cu impact real/ potential asupra rezultatelor firmei;

    - sa asigure o buna imagine a firmei pe piata de profil;

    - sa asigure managementul firmei.

    Avantaje

    Participantii la programul de perfectionare in ocupatia de “Manager in activitatea de turism” vor beneficia de urmatoarele avantaje

    Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
    Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2025
    Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.