Contabilitatea asociatiei de proprietari1. Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, în conditiile legii;2. Întocmirea listelor lunare de plata a întretinerii în conformitate cu reglementarile legale în vigoare;3. Întocmirea situatiei cu proprietarii care se încadreaza în prevederile legale pentru primirea subventiilor acordate de Guvernul României pentru pensionarii cu venituri mici, familiile cu probleme sociale si alte categorii sociale defavorizate;4. Întocmirea si completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenta fondului de reparatii, registrului pentru evidenta fondului de rulment, registrului pentru evidenta sumelor speciale, registrului pentru evidenta fondului de penalizari, precum si alte formulare specifice activitatii de contabilitate, prevazute prin ordin al ministrului economiei si finantelor si alte reglementari legale în vigoare;5. Editarea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari;6. Depunerea online, cu semnatura electronica, a declaratiilor fiscale pentru angajatii asociatiei de proprietari;Plata cotelor de contributie de catre proprietari1. Plata prin transfer bancar in contul bancar al asociatiei;2. Plata on-line, pe platforma Deskis;3. Plata de pe telefonul mobil cu ajutorul aplicatiei deskis (Android si IOS);4. Plata in numerar la terminalele SelfPay disponibile in toate spatiile Mega Image si Shop&Go.5. Incasarea cotelor de contributie de catre un casier SCOMET la locatia asociatiei – serviciu adresat nevoilor segmentului de populatie care nu are alt mod de a achita cotele de contributie (persoane in varsta care nu se pot deplasa si nu au acces la internet). Costul pentru acest serviciu este 100 lei pe ora.Plata facturilor asociatiei de proprietariPlata facturilor si a datoriilor la bugetul de stat din contul bancar sau din casa (plati sub 1000 lei) Asociatiei de Proprietari. Platile se vor face odata pe luna, cu exceptia platilor urgente.