Întretinerea reprezinta elementul cheie care garanteaza calitatea, eficienta si functionarea perfecta a oricarui activ.
Contractele de întretinere Care au la baza ani de experienta si urmaresc sa va ofere maximum de beneficii de pe urma întretinerii echipamentelor de inginerii certificati de Daikin.
Întretinerea periodica a unui sistem sau a unei unitati garanteaza mentinerea costurilor cu energia electrica si performanta, dar si faptul ca functiile de siguranta si integritatea sistemului respecta cele mai recente standarde si regulamente.
Întretinerea periodica va protejeaza investitia pentru întreaga durata de utilizare a sistemului Daikin. Astfel, se evita opririle neplanificate si defectiunile, mentinând în acelasi timp costurile de functionare la un nivel scazut, asa cum ar trebui sa fie pe durata întregului ciclu de viata al sistemului.
Planurile Preventive Care au costuri transparente, evitându-se astfel costurile de reparatii neprevazute, degradarea confortului si a calitatii sau pierderea productiei.
Pachetele Care includ si un test complet al unitatii, utilizând software de diagnoza dezvoltat de Daikin, pentru a verifica scurgerile si punctele-problema.
Pachetele Daikin Care contine 3 niveluri de contracte de întretinere, pentru a acoperi orice nevoie. Pe lânga aceste trei pachete Care, Daikin ofera un set complet de optiuni pe care le puteti alege.
1. CareCare este cerinta minima pentru a respecta cerintele legislative si garanteaza faptul ca unitatea functioneaza corect si la parametri.
Pachetul Care include urmatoarele servicii:
2. Preventive CarePreventive Care va mentine unitatea Split/Sky Air în conditii optime, pentru o perioada lunga de timp.
Preventive Care include:
3. Extended CareExtinde Care furnizeaza disponibilitatea maxima a echipamentului, la cel mai mic cost de proprietate.
Extended Care include: