Suntem o societate mixta romano-bulgara, ce ne-am impus inca de la infiintare, in anul 2003, ca unul din leaderii de piata in domeniul caselor de marcat electronice fiscale destinate activitatii de taximetrie. Prin imbinarea experientei partenerilor din Bulgaria in producţia caselor de marcat electronice fiscale, cu experienta romaneasca in domeniul calculatoarelor, sistemelor informatice si al serviciilor IT, am reusit ca in scurt timp, taximetrul Selirom ER 04-F sa fie cunoscut si recunoscut la nivel national, atat prin fiabilitatea ridicata cat si prin numeroasele facilitati in exploatare.
Realizarea şi implementarea in 2004, a primului sistem informatic din Romania pentru descarcarea automata a datelor din taximetru si evidenta activitatii de taxi - TAXEM, a reprezentat un alt moment de referinta pentru activitatea noastra.
Bazandu-ne pe rezultatele pozitive inregistrate si pe experienta acumulată, pe raporturile comerciale speciale cu producatori din Bulgaria, dar si pe forta reţelei noastre nationale de distributie, din anul 2006 am dezvoltat portofoliul de activitate al companiei cu: cea mai larga gama de modele si tipuri de cantare electronice de la 1Kg la 80 tone, destinate tuturor domeniilor de activitate (comert, industrie, transport, etc.); case de marcat si imprimante fiscale pentru comert, alimentatie publica si servicii; echipamente specifice punctelor de vanzare: POS-uri, touch screen-uri, imprimante termice de sectie, imprimante pentru etichete si coduri de bare, scannere, afisoare client, cititoare de carduri, sertare pentru bani, mobilier dedicat intergrat etc.
Elementul esential al intregii noastre activitati il reprezinta aplicatia software MISTRAL, care este liantul celorlaltor produse, si este destinata administrarii tuturor activitatilor din punctele de vanzare din: magazine, supermarket-uri, restaurante, baruri, fast-food-uri, cantine, discoteci, cluburi, hoteluri, pensiuni, SPA, depozite, etc. Compatibilitatea tuturor produselor oferite (software si hardware), ne permite sa construim solutii la cheie, personalizate fiecarui client in parte, la cel mai bun raport calitate-performanţă-pret.
MISIUNEA NOASTRĂ
Misiunea noastra este sa oferim clientilor nostrii, un concert de calitate, intr-o armonie perfecta, care sa raspunda celor mai inalte exigente si care niciodata sa nu sune fals, facand o comparatie sugestiva intre activitatea Selirom si auditia unui concert simfonic. Am putea spune ca echipamentele noastre reprezinta instrumentele muzicale, instrumentistii ar fi intregul personal al Selirom, partitura muzicala este reprezentata de aplicatia software Mistral, dirijorul este Selirom, iar auditoriul, stimatii nostrii clienti.
Principalul nostru obiectiv este sa gasim cea mai buna solutie, pentru ca Dumneavoastra sa va puteti administra cu usurinta si siguranta, activitatile dumneavoastra comerciale indiferent de amplasarea acestora in timp si spatiu. Daca aveti nevoie de solutii complete sau doar de unele componente pentru punctele de vanzare, daca aveti nevoie de sprijin 24 de ore din 24 si 7 zile din 7, atunci veti gasi in Selirom, partenerul dumneavoastra de incredere.
Noi credem ca fiecare client este diferit si prin urmare are nevoi si cerinte specifice. De aceea, ne dedicam fiecaruia in parte. Indiferent de marimea companiei pe care o reprezentati si domeniul de activitate, va oferim intotdeauna tot ce avem mai bun din experienta noastra.
Nu facem altceva decat sa ne respectam propriul nostru slogan – „SELIROM – SOLUTIA DE CARE AI NEVOIE”.
ECHIPA
Echipa noastra de specialisti impreuna cu reteaua noastra de distribuitori din toata tara, oferim solutii in concordanta cu nevoile specifice clientilor nostrii.
O echipa tanara, ambiţioasa, creativa si bine pregatita profesional sta la dispozitia Dvs.