Succesul in ceea ce priveste cautarea organica implica o optimizare pentru o combinatie de factori pe care motorul de cautare Google le considera importante – SEO tehnic, optimizare on-page SEO si optimizare off-page SEO.
De-a lungul anilor, am vazut un focus puternic pe tehnicile de optimizare marketing off-page SEO, precum link building si alte elemente tehnice. Dar realitatea este ca o optimizare off-page SEO nu va aduce nimic bun daca nu iei in considerare SEO on-page.
Si pentru ca peisajul de cautare este in continua evolutie, este important sa te asiguri ca toate cunostintele despre marketing SEO on-page sunt actualizate. Mai jos vom discuta despre tot ceea ce inseamna de fapt SEO on-page.
SEO on-page se refera la practica optimizarii paginilor web online pentru a imbunatatirea in clasamentul motorului de cautare Google al unui site web online si pentru a castiga trafic organic. In plus fata de publicarea continutului SEO relevant, de calitate foarte buna, SEO on-page include o optimizare a titlurilor SEO, etichetelor HTML, si a imaginilor.
De asemenea, inseamna asigurarea ca site-ul tau are un nivel ridicat de expertiza, autoritate si incredere. Este nevoie de diverse aspecte ale paginii web online care, atunci cand sunt adaugate impreuna, vor imbunatati vizibilitatea unui website in rezultatele cautarii.