Prin externalizarea Serviciilor IT eşti scutit de cheltuieli suplimentare generate de un departament IT sau chiar de un angajat specializat, dar şi de cheltuieli inutile cauzate de alegerea şi mentenanţa improprie a echipamentului, în cazul inexistenţei consilierii de specialitate.Contractul de consultanţă şi mentenanţă IT cuprinde:- configurarea necesarului minim / optim de echipamente, software şi reţelistică;- consultanţă la achiziţie (alegerea preţului cel mai bun raportat la calitate, garanţie etc.);- instalare, optimizare şi configurare în reţea a echipamentelor;- asigurarea necesarului de consumabile (cartușe, articole de papetărie etc.) pe baza analizei volumului de lucru;- reîncărcarea și recondiționarea cartușelor în vederea eficientizării costurilor;- trainingul personalului pentru utilizarea echipamentelor;- cel puţin o intervenţie lunară de mentenanţă;- prioritate în intervenţii, la solicitare;- dezvoltare continuă a sistemului.Preţ de bază: 100 RON (1 computer, 1 intervenţie pe lună)Costuri suplimentare (mentenanţă / lună):- 50 RON/computer – până la 3 computere;- 30 RON / computer – de la 4 computere;Preţurile nu conţin TVA. Prețurile finale și termenele de plată vor fi negociate pentru fiecare contract în parte. Contractele se semnează pe o perioadă de cel puțin 1 an.