Training la telefon
Cursul se adreseaza celor care vor sa isi insuseasca abilitati de comunicare prin telefon la un nivel inalt, imbunatatind calitatea si eficienta contactului avut prin telefon.
Obiective
Participantii vor invata cum sa fie mai eficienti si vor câstiga incredere in ei insisi in momentul comunicarii sau furnizarii de servicii la telefon.
Continut
● Identificarea propriului comportament in momentul comunicarii prin telefon
● Filtrele de comunicare si retorica
● Tehnici de ascultare activa
● Gestionarea cu succes a obiectiilor
● Gestionarea cu succes a plângerilor
● Greseli la telefon
● Activitati practice cu oferirea de feedback personal si stabilirea principalelor elementele de invatare/imbunatatire
Participanti
Angajati in cadrul departamentelor serviciu clienti, angajati in cadrul call center- urilor, angajati sau intreprinzatori care vor sa dobândeasca mai mult profesionalism in momentul discutiilor telefonice, angajati care lucreaza cu publicul prin telefon.
Metodologia de predare
Seminarul combina informatii teoretice cu exercitii practice intensive si jocuri de rol, sustinute de inregistrari audio pentru analiza.