Ghidul Serviciilor
Siegel Eastern Europe
inapoi la firma 264 vizite
Poza Comunicare
Foto

Coaching real pentru oamenii de vanzari

 

Obiective

Coaching practic

Impreuna cu instructorul, participantii isi vor atinge obiectivele stabilite de management.

Atelier de vânzari

Pâna la sfâsitul atelierului de lucru, participantii isi vor atinge toate obiectivele prestabilite. Participantii vor invata cum pot fi folosite intr-o maniera eficienta instrumentele de vânzari, cum pot fi abordate, profesionist, obiectiile si plângerile si cum se inchid eficient oportuni - tatile de vânzari.

 

Continut

Identificarea propriului comportament in momentul vânzarii la telefon Stabilirea intâlnirilor si gestionarea propriului program Cum ma comport in timpul unei convorbiri telefonice Cum abordez obiectiile la telefon Declararea beneficiilor – sau de ce partenerul meu la telefon ar trebui sa astepte cu nerabdare urmatoarea noastra discutie? Training practic cu oferirea de feedback personal si stabilirea principalelor elementele de invatare

 

Participanti

Manageri, reprezentanti de vânzari si consultanti profesionisti

Metodologia de predare

 

Coaching practic – inaintea coachingului la locul de munca, consultantul va trece printr-un scurt program de evaluare impreuna cu instructorul. Pentru aceasta, recomandam utilizarea instrumentului psihometric Insights Discovery (atât versiunea de baza cât si cea de vânzari). Acesta poate fi folosit ca un instrument motivational cât si ca un instrument de leadership pentru managementul de vânzari.

Atelier de vânzari – in timpul etapelor de training, participantii vor avea ocazia sa puna in aplicare noile cunostinte dobândite prin intermediul discutiilor didactice, al prezentarilor pe care le vor face si al jocurilor de rol.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.