Modelul de analiza comunicationala Siegel CA® este un model care va ajuta sa intelegeti comportamentele verbale observabile. Modelul reprezinta o dezvoltare mai ampla a modelului de comunicare Harvard si poate fi folosit atat pentru discutii bilaterale cat si pentru discutii multilaterale. Interactiunile complexe dintre cei mai diversi oameni care vorbesc unii cu ceilalti au fost analizate stiintific si transformate intr-un model aplicabil.
Obiective
In cadrul acestui model, accentul se pune pe generarea rezonantei intre fiintele umane, pe activarea oamenilor astfel incat acestia sa performeze la cel mai inalt nivel. In fiecare proces de comunicare interpersonala, oamenii manifesta anumite comportamente care pot influenta, fie negativ fie pozitiv, nivelul discutiilor sau al relatiilor umane. Cei care sunt capabili sa influenteze emotiile intr-o maniera pozitiva si pot sa inspire entuziasm vor ajunge invari
Participanti
Gazde ale intalnirilor, membrii ai managementului si angajati care participa deseori la intalniri si conferinte.
Continut
Participarea la comunicarile de afaceri Analiza obiectiva a intalnirilor si a comunicarilor in afaceri Comunicarile de afaceri bazate pe abilitati si pe cunostintele de analiza a comunicarii / modelul CA® Gestionarea situatiilor sensibile din timpul experientelor de comunicare de zi cu zi (cazurile reale garanteaza un „pod catre realitate” pentru aplicatiile practice.
Metodologia de predare
Combina prezentarile teoretice cu exercitiile practice, sustinute de inregistrari video pentru analiza.