Modelul de consultanta IDAR® dezvolta si imbunatateste noi comportamente cheie care ajuta la recunoasterea nevoilor si amplificarea succesului solutiei oferite.
Obiective
Participantii vor invata sa foloseasca eficient strategia de comunicare IDAR® pentru a convinge si a prezenta incredere in momentul interactionarii cu clientii. Participantii vor invata sa recunoasca adevaratele cauze ale dificultatilor si vor fi capabili sa stabileasca parteneriate pe termen lung prin ofertele pe care le vor prezenta clientilor.
Continut
● Constientizarea propriului comportament in timpul furnizarii de servicii de consultanta tehnica
● Familiarizarea cu strategia de comunicare IDAR® in momentul negocierii cu clientii (dialogul cu clientul ca mijloc de stabilire si mentinere a increderii) ● Utilizarea actualizata a argumentatiei si a prezentarilor
● Gestionarea cu profesionalism a obiectiilor si plângerilor
Participanti
Consultanti tehnici cu experienta, specialisti si angajati care interactioneaza cu clientii.
Metodologia de predare
Combina partea teoretica cu exercitii practice intensive si studii de caz, sustinute de inregistrari audio pentru analiza.