Vânzarea cu succes prin telefon
Seminarul se bazeaza pe aplicabilitatea metodelor si tehnicilor de vânzare in practica de zi cu zi, identificând nevoile clientilor prin modelul ODIR . Bazându-se pe experienta oamenilor de vânzari din domeniul IT, bancar, asigurare si servicii financiare, va oferim un curs practic, cu exemple clare care pot fi folosite in situatiile de vânzari. Astfel, ne asiguram ca participantii ating rezultate mai mari doar in câteva saptamâni.
Obiective
● Initierea cu succes a unui apel de vânzari
● Un inceput care genereaza interes si nu rezistenta
● Câstigarea de clienti noi
● Pozitionarea valorii produselor si/sau a serviciilor oferite, metode si tehnici ● Identificarea nevoilor clientilor, modelul ODIR® in practica
● Gestionarea cu succes a obiectiilor
● Gestionarea cu succes a plangerilor, situatii limita
● Incheierea vânzarii
● Arii de dezvoltare
Participanti
Angajati in cadrul departamentelor servicii clienti, angajati in cadrul call center-urilor, manageri de vânzari, manageri de cont, reprezentanti de vânzari interni si externi, specialisti tehnici care interactioneaza cu clientii.
Continut
● Cum sa pozitionez produsele si serviciile companiei ca sa câstig mai multi clienti?
● Cum ma pozitionez in contactul cu clientii?
● Cum negociez cu succes obiectiile si situatiile limita in vânzari?
● Cum deschid o conversatie care sa creeze interes?
● Cum ma pregatesc de un apel si cât de necesara este pregatirea?
● Cum inchid cu succes conversatia?
● Cum descopar nevoile clientiilor?
● Cum inchid cu succes procesul de vânzare?
Metodologia de predare
Cursul pune accent pe folosirea metodelor in situatii reale, cu exercitii practice intensive si jocuri de rol sustinute de inregistrari audio pentru analiza. Fiecare participant este solicitat sa aplice cunostintele proaspat dobândite.