Acest program vă oferă o analiză aprofundată a sinelui şi a echipei, dezvăluie motivaţia personală, zonele de conflict în comunicare, potenţialul si valoarea persoanei în şi pentru echipă. Vă oferă o ocazie de autocunoaştere şi o metodă de a cunoaşte şi a comunica mai eficient în fiecare situaţie.
Cunoaşterea procesului decizional şi înţelegerea valorilor care ne îndrumă ne ajută să îi înţelegem pe ceilalţi mai bine, ne ajută să le înţelegem motivaţiile, ne oferă suport în lucrul şi comunicarea cu colegii şi chiar în viaţa personală. „Cel care cunoaşte oamenii este învăţat, cel care se cunoaşte pe sine este înţelept.” Lao Tze
Obiectivele programului – la sfârşitul cursului participanţii:
- îşi vor înţelege personalitatea
- vor învăţa despre funcţionarea coroborată a echipei
- îşi vor afla punctele forte şi punctele slabe
- vor descoperi posibile abordări în rezolvarea de probleme ajungând astfel la relaţii optime de colaborare şi parteneriat.
Conţinut:
Fiecare participant va afla cum funcţionează o echipă formată din oameni diferiţi şi vor descoperi propriile puncte slabe şi puncte forte. Participanţii vor descoperi care sunt posibilele abordări în rezolvarea de probleme pentru ca parteneriatul şi cooperarea să fie optime.
Puncte tari şi puncte slabe
Punctele tari sunt un avantaj numai dacă sunt recunoscute şi folosite adecvat. Despre punctele noastre slabe, Jung a spus: “cei înţelepţi ştiu că toate lucrurile au doua feţe”. Tot Jung afirma că punctele slabe sunt de fapt punctele noastre forte folosite în exces. A ne cunoaşte atât punctele slabe cât si punctele forte ne ofera cheia unei interacţiuni de succes cu ceilalţi. Participând la acest program, veţi afla cum puteţi să ajungeţi la această cunoastere.
Metodologia de predare:
Pe durata cursului, participanţii îşi vor putea prezenta propriile experienţe şi vor putea exersa noile cunostinţe dobândite prin intermediul discuţiilor didactice şi ale prezentărilor susţinute chiar de ei.
Nota:
Recomandăm utilizarea rapoartelor INSIGHTS® Discovery. Acest raport scoate în evidenţă diferitele preferinţe comportamentale prin intermediul unui sistem de energii, reprezentat prin culori simple şi uşor de reţinut.