Ghidul Serviciilor
Siegel Eastern Europe
inapoi la firma 264 vizite
Poza Vânzări, Negociere şi Consultanţă
Foto

Beneficiile modelului ODIR ®

Cursul vă oferă o metodă de vânzări bazată pe identificarea nevoilor reale ale clienţilor prin dezvoltarea nevoilor conştiente şi inconştiente, urmărind exploatarea oportunităţilor în momentul potrivit, ducând astfel la rezultate mai mari şi dezvoltarea relaţiilor de durată cu clienţii.

 

Obiective:

Participanţii vor învăţa să folosească eficient modelul ODIR®. Vor ajunge să identifice nevoile clienţilor mult mai eficient şi să dezvolte aceste nevoi într-o maniera profesonistă. Urmând această strategie de vânzări, abilităţile de vânzări ale participanţilor vor deveni transparente şi măsurabile iar succesul vânzării va fi, garantat, mai mare.

 

Conţinut:

Ce este ODIR ®?

ODIR® este o strategie de comunicare construită pe analiza factorilor de succes în şedinţele de vânzări. Nevoile clienţilor sunt diferite, chiar dacă acestea s-ar putea concretiza în achiziţionarea aceluiaşi serviciu sau produs. Aceste nevoi trebuie scoase la lumină cu meticulozitate şi apoi soluţionate.

 

Metodologia de predare:

Scurte prezentări teoretice urmate de exerciţii practice intensive. Feedback şi analiza jocurilor de rol susţinute de înregistrări audio sau video.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.