Serviciile Sintactic de recuperare în caz de dezastru asigura sistemele dvs. de afaceri sa functioneze continuu chiar si în caz de dezastru. Solutiile noastre previn efectele incidentelor, avariile sau întreruperile IT si permit afacerii dvs. sa treaca la un sistem de rezerva complet functional în câteva minute sau secunde.
Serviciul de recuperare DRaaS al Sintactic include:
Design personalizat - Serviciul dvs. este conceput si construit pentru a se potrivi nivelului dvs. de recuperare dorit si a obiectivelor de timp SLA tintite
Analiza si delimitare - Analizam timpul real de nefunctionare si costurile de recuperare si echilibram bugetul proiectului pentru a oferi o solutie rentabila care va ofera liniste sufleteasca fara batai de cap.
Asistenta si întretinere continua - Va putem monitoriza si întretine continuu mediul pentru a ne asigura ca este stabil si sigur.
Servicii personalizate - O combinatie de asistenta pe 1, 2 sau 3 nivele si echipe de management dedicate pentru a se adapta nevoilor dumneavoastra.
Testare continua - Efectuam teste regulate, nedisruptive pentru a valida ca solutia functioneaza atunci când este necesar.
Alege-ti platforma - Putem proteja orice platforma, astfel încât sa o poti alege pe cea care se potriveste cel mai bine nevoilor tale, fie ca este vorba de un cloud public, un cloud privat, local sau o solutie partajata.
De ce sa alegeti Sintactic pentru solutii de recuperare în caz de dezastru?
Asistenta 24/7
Agnostic de platforma
Rezultat asigurat
Experienta profesionala
Securizat
Protejati-va afacerea de perioadele de nefunctionare cu o solutie personalizata de recuperare în caz de dezastru care se potriveste cerintelor dumneavoastra.