Think Smart Accounting vine în întampinarea celor ce doresc înfiintarea unei firme. Scopul nostru este sa facem munca dumneavoastra mai uaoara si sa va ajutam sa începeti propria afacere oferindu-va cele mai bune solutii pentru specificul activitatii.
Aspecte generale privind înfiintarea firmei în Bucuresti:
Acte necesare:
» Copie CI/BI/pasaport pentru asociati, si/sau adminnistratori
» Copie contract pentru spatiul în care se va afla sediul social
» Documente specifice în functie de tipul societatii pe care urmeaza sa o infiintati
Alegerea formei juridice:
» Societate cu raspundere limitata
» Societare cu raspundere limitata debutant
» Persoana fizica autorizata
» Cabinet medical individual
» Intreprindere individuala
» Intreprindere familiala
» Cabinet de avocatura
Stabilirea obiectelor de activitate:
» Societatile vor opta pentru obiecte de activitate din noua versiune a Clasificarii Activitatilor din Economia Nationala (CAEN)
Alegerea denimirii firmei si a emblemei societatii:
» La Registrul Comertului se verifica disponibilitatea denumirii firmei si se plateste o taxa pentru a rezerva aceasta denumire.
» Verificarea disponibilitatii firmei si a emblemei se face de catre oficiul registrului comertului înainte de întocmirea actelor constitutive sau, dupa caz, de modificare a firmei sau a emblemei.
» Depunerea dosarului privind înfiintarea firmei se depune la biroul unic din cadrul oficiului registrului comertului de pe lângî tribunal în a carui circumscriptie va avea sediul societatea, de catre fondatori, administratori sau de reprezentantii acestora, precum si de orice persoana interesata, în conditiile legii.
Taxe de înfiintare firma:
» Taxele si tarifele pentru operatiunile efectuate de oficiile registrului comertului de pe langa tribunale sunt prevazute pe site-ul Oficiului Registrului Comertului onrc.ro
Alegerea formei juridice.