Smart Team Accounting & Management - Contabilitate, Consultanta Financiara, Bucuresti
Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societati;
Asistenta in vederea organizarii departamentului de contabilitate;
Verificarea lunara a inregistrarilor facute de client;
Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora;
Inregistrarea documentelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii;
Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii;
Optimizarea impozitelor de plata si solutii pentru minimizarea acestora in conformitate cu legile in vigoare;
Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora( ordine de plata,foi de varsamant);
Elaborarea balantei de verificare lunara;
Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare;
Intocmirea si depunerea bilantului contabil;
Verificarea si certificarea bilantului contabil;
Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele .(100, 102, decont 300, 301, 392, 394 etc.)
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.