Ghidul Serviciilor
Smart Accounting Ideas - Firma Contabilitate Bucuresti
inapoi la firma 44 vizite
Poza Servicii cenzorat
Foto

Societatea noastra presteaza servicii de cenzorat pentru asociatiile de proprietari din Bucuresti si imprejurimi

Pe langa serviciile de expertiza extrajudiciara, contabilitate, salarizare, societatea noastra, societate membra CECCAR presteaza si servicii de cenzorat  pentru asociatiile de proprietari.

Daca faceti parte din conducerea unei asociatii de proprietari in calitate de presedinte sau membru al comitetului executiv si doriti sa ca transparenta si corectitudinea sa reflecte activitatea dumneavoastra, atunci apelati cu incredere la serviciile de cenzorat oferite de noi prin solicitarea unei oferte.

Contract prestari servicii cenzorat pentru asociatiile de proprietari

Colaborarea cu o firma autorizata pentru prestarea serviciilor de verificare a documentelor si listelor presupune urmarea urmatorilor pasi:

În ce consta activitatea de cenzorat pe care o prestam?

Verificarea lunara, trimestriala, semestriala sau anuala a activitatii financiar contabile si de gestiune desfasurate intr-o asociatie de proprietari consta in urmatoarele activitati de control (cel putin):

1) verificarea lunara a incasarilor  atat prin casierie cat si prin cont bancar al asociatiei.

2) verificarea lunara a platilor efectuate prin casieria asociatiei cat si operatiuni prin contul bancar al asociatiei conform extraselor de cont lunare.

3) verificarea lunara a fiselor pe apartament intocmite de administratorul sau contabilul asociatiei

4) verifica lunar atat listele de intretinere cat si bazele de calcul detaliate pentru fiecare suma sau cheltuiala in parte 

5) verifica lunar Registrul jurnal. Acesta poate fi tinut in format fizic (cu inregistrarea manuala a operatiunilor in Registru jurnal tipizat) sau in format electronic, intr-un program informatic specializat.

6) verifica anual Registrul Inventar (cod 14-1-2), care este un document contabil obligatoriu si proba in eventualele litigii ale asociatiei cu terte persoane.

7) verifica lunar dosarul cu documente justificative al Asociatiei.  Dosarul lunar cu documente justificative cuprinde cel putin urmatoarele:

– liste de intretinere lunare;

– bazele de calcul lunare detaliate 

– facturi privind furnizorii de utilitati ai asociatiei

– chitante de incasare a cotelor de intretinere de la proprietari;

– extrase de cont bancare, ordine de plata, foi de varsamant etc.;

– mod de calcul penalizari pentru fiecare restantier in parte;

– state de plata, declaratii fiscale, chitante de achitare impozite lunare sau ordine de plata bancare;

– registrul de casa, la care sunt anexate toate documentele justificative

– consumuri individuale ale proprietarilor  (apa calda, apa rece, caldura);

– cereri ale proprietarilor de modificare  a numarului de persoane din luna respectiva

– situatia soldurilor elementelor de Activ si Pasiv intocmita lunar de administrator/contabil si certificata de cenzor;

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2025
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.