Ghidul Serviciilor
Sof Medica Chirurgia Robotica Ilfov
inapoi la firma 137 vizite
Poza Chirurgie cardiotoracica da Vinci
Foto

Chirurgia robotica vs. chirurgia traditionala

Ideea chirurgiei cardiace traditionale sau deschisa pentru tratarea afectiunilor cavitatii toracice poate fi o experienta infricosatoare. Poate fi dificil sa va concentrati la urmatorii pasi, dar este posibil sa fie inca cateva optiuni de facut precum alegerea spitalului si a chirurgului si tipului de interventie. Aflati cat mai mult posibil despre optiunile pe care le aveti de facut, inclusiv despre alternativele minim invazive la chirurgia deschisa ce pot sa va mai reduca din griji.

Chirurgia este in general cea mai eficienta metoda de a trata afectiunile inimii, plamanilor si esofagului. Chirurgia traditionala are un numar de dezavantaje determinate in special de incizia mare, taierea sternului si indepartarea coastelor pentru a avea acces in torace. Pe langa aceasta, cicatricea de 20 – 25 cm data de taierea sternului duce la un timp indelungat de vindecare de 8 – 12 saptamani cat si la prelungirea duratei pana la reluarea activitatilor curente.

Din fericire, exista optiuni mai putin invazive pentru pacietii ce trebuie sa urmeze o interventie chirurgicala cardiotoracica. Multi specialisti in chirurgie cardiotoracica recunosc beneficiile inciziilor mici realizate intercostal pentru realizarea bypass-ului coronarian sau altor interventii pe inima, sau esofag folosind toracoscopia -introducerea unei camere video miniaturizate printre coaste. Dar acest abord are limitele sale si nu este de multe ori adecvat interventiilor cardiotoracice mai complexe.

Sistemul de chirurgie da Vinci le asigura pacientilor si chirurgilor cea mai eficienta si mai putin invaziva optiune terapeutica chiar si pentru cele mai complicate interventii toracice.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.