Aplicatia ITConces se adeseaza compartimentului din administratia publica locala care se ocupa cu gestionarea contractelor de inchiriere si concesionare. Aplicatia poate fi usor integrata cu activitatile specifice de colectare a taxelor si impozitelor locale, cu informatiile despre proprietatile si contribuabilii urbei cuprinse si gestionate in documentatiile realizate de catre compartimentele de specialitate.Functiile aplicatiei:
- evidenta contractelor de inchiriere si concesionare incheiate cu persoane fizice sau juridice;
- evidenta actelor aditionale la contracte, incheiate anual;
- configurarea cat mai flexibila a constantelor si datelor folosite la determinarea taxelor datorate de concesionari;
- calcularea debitelor si penalitatilor datorate la momentul solicitat;
- vizualizarea in timp real a datelor contractuale, fara a fi necesar recurgerea la arhiva;
- extragerea de informatii pentru inspectorii de teren;
detalierea informatiilor despre debite, dobanzi si penalitati pana la nivel de contract si termen de plata;
Emiterea de rapoarte:
- raport al situatiei incasarilor, nominal, cu sumele defalcate pe tipuri de datorii stinse (debite curente, ramasite, dobanzi, penalitati) sau sintetic, cu totalizari pe luni;
- lista cu date contractactuale selectate dupa diverse criterii;
- lista cu diverse date de identificare si localizare a persoanelor ce au incheiat contracte de inchiriere sau concesiune cu primaria;
- lista datoriilor - un raport cu situatia datoriilor de plata neachitate, cu termenul de plata si data de calcul a dobanzilor si penalitatilor la alegerea operatorului.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.