Ghidul Serviciilor
Pro Software
inapoi la firma 1075 vizite
Poza Software specializat
Foto

PRO Software a dezvoltat un Sistem de Marcaj (Point of Sales) si Gestiune pentru Restaurant, Cafenea, Pizzerie (sau orice alt tip locatie de alimentatie publica cu servire la masa), alcatuit din doua module distincte: Front-Office (de Marcaj/POS) si Back-Office (de Gestiune, administrare si raportare). Sistemul poate fi operat atat prin touchscreen, cat si cu ajutorul mouse-ului si tastaturii. Optional, comenzile se pot lua direct de la masa, prin PDA.

La achizitionarea sistemului informatic, beneficiati gratuit de urmatoarele servicii: → Consultanta privind stabilirea configuratiei hardware necesare: numar si configuratie calculatoare, monitoare, imprimante, elemente de retea (router, conectica, cablu etc.); → Configurarea grafica a meselor conform dispunerii din teren, pentru a putea fi mai usor localizate de catre operatori; → Introducerea Nomenclatorului de materii prime; → Introducerea Grupelor de produse; → Introducerea Nomenclatorului de produse din meniu, a preturilor de vanzare si incadrarea acestora in grupe si departamente (bar, bucatarie etc.); → Introducerea retetelor conform retetarelor dvs.; → Introducerea Nomenclatorului de operatori; → Personalizarea Notei de plata - introducerea textului dorit si a logo-ului firmei dvs. → Instalarea fizica si software a perifericelor necesare: imprimante de departament (pentru note de comanda), imprimante de note de plata, cititoare de carduri magnetice; → Configurarea software a modulului de transmitere a informatiilor din calculator catre Casa de marcat pentru emiterea bonului fiscal. → Instruirea personalului pentru utilizarea sistemului.

Modulul Front-Office (Marcaj)include urmatoarele facilitati:

 Configurarea grafica a meselor, conform dispunerii din teren, atribuirea unui numar si, optional, arondarea lor pe ospatari. Mesele sunt usor de localizat de catre ospatari datorita acestei reprezentari grafice si a numarului trecut pe fiecare masa.

 Incarcarea securizata a meselor de protocol, pe baza de parola manageriala.

 Definirea produselor pe departamente, fapt care permite scoaterea notelor de comanda separat pentru bar, bucatarie, fast-food, salate, desert etc.

 Accesul securizat al operatorilor (inclusiv ospatarilor), pe baza de parola; �n functie de optiunea clientului, daca ospatarii vor avea mese arondate nu vor putea incarca alte mese, daca nu - nu vor putea intra peste o masa deschisa de un coleg. Codul ospatarilor se va inscrie in baza de date pentru fiecare nota de comanda.

 Operatorul se va identifica pentru intrarea in sistem fie prin tastarea unei parole numerice, fie cu ajutorul unui card magnetic continand o parola distincta pentru fiecare operator;

 Reprezentarea grafica a meselor, acestea avand o imagine distincta in functie de starea in care se afla: libera sau deschisa;

 Produsele din meniu sunt impartite, la configurare, pe grupe - fara ecrane de defilare, pentru a nu ingreuna operarea;

 Ecranul de marcaj (incarcare a meselor) cuprinde:       • Grupele de produse - sub forma de butoane, pe care se poate atasa o poza reprezentativa; la selectarea unei grupe, aceasta se coloreaza in rosu, pentru ca operatorul sa fie sigur ca a selectat grupa;       • Produsele - sub forma de butoane, pe care, optional, se poate pune o poza; la selectarea unei grupe apar numai cele aferente acesteia; optim, se pot defini, in principiu, maximum 28 de produse per grupa;       • Numarul mesei, numarul bonului, numele ospatarului si suma totala a bonului;       • Nota de comanda (denumire produs, UM, cantitate) - aceasta se incarca automat cu produsul selectat (prin click sau atingere touchscreen), avand implicit cantitatea 1. Dupa alegerea produsului, denumirea de pe butonul corespunzator produsului se coloreaza in rosu. Produsele selectate isi vor pastra denumirea colorata in rosu (pentru masa respectiva) pana la inchiderea mesei.       • La iesirea din ecranul de marcaj, softul va transmite catre departamentele respective notele de comanda (care vor fi imprimate pe kitchen printere - imprimante de departament);       • Tastatura numerica virtuala (de pe ecran) permite introducerea unor cantitati mai mari decat 1, precum si stornarea unor produse (prin tastarea parolei de manager);       • Pentru inchiderea mesei, operatorul trebuie sa aleaga o modalitate de plata - cash, card, tichete de masa;       • La inchiderea mesei programul va emite o Nota de plata, care poate fi personalizata cu un text ales de client, precum si cu logo-ul clientului.

 Optiuni:       • Discount pentru clientii fideli sau pentru angajatii unor clienti-parteneri;       • Oferte speciale - discount pentru depasirea unei anumite sume, happy hour;       • Pentru realizarea unor rapoarte statistice, se poate introduce o rubrica in care sa se inscrie numarul de persoane de la masa;       • Functie de mutare a clientilor de la o masa la alta.

Modulul Back-Office (Gestiune, Administrare si Raportare) include:

 Definirea Nomenclatoarelor de lucru:       • Furnizori si clienti (optional - daca se emit facturi) - date de identificare, de contact, conditii contractuale;       • Materii prime, produse finite, marfa - pret, stoc minim, grupa, gestiune;       • Retete - se introduc/modifica in ecranul de definire a produselor finite;       • Departamente/Gestiuni       • Grupe       • Unitati de masura       • Operatori

 Tranzactii:       • Introducerea facturilor de achizitie si imprimarea NIR-ului;       • Optional, introducerea si listarea facturilor de vanzare;       • Optional, introducerea incasarilor aferente facturilor de vanzare;       • Introducerea platilor catre furnizori;       • Introducerea si imprimarea rapoartelor de productie;       • Introducerea si imprimarea proceselor verbale de pierderi.       • Introducerea si imprimarea proceselor verbale de inventar (faptic).

 Rapoarte - se pot modifica cele existente sau defini noi rapoarte in functie de necesitatile unitatii dvs:       • Fise de magazie;       • Stocuri;       • Antecalculatie de pret a produselor din meniu (in functie de optiunea clientului, se poate face fie pe baza unui pret estimativ introdus in nomenclatorul de materii prime si marfa, fie pe baza ultimelor preturi de achizitie);       • Calculul consumurilor (pe baza retetelor introduse);       • Descarcarea de gestiune (vanzarile se preiau automat din modulul �Front-Office�);       • Rapoarte Vanzari - pe zi/perioada; pe ospatari; pe perioade ale zilei; pe mese.       • Top vanzari valoric - pe ospatari; pe produse; pe zile intr-o perioada;       • Top vanzari cantitativ - pe produse;       • Raport incasari - pe modalitati de plata (cash, card, tichete);       • Raport creditori - listare facturi scadente catre furnizori;       • Listare produse cu ultimul pret de achizitie;       • Listare produse cu cel mai mare pret de achizitie

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.