Ghidul Serviciilor
Bismutika Hr - Solutii Resurse Umane Bucuresti
inapoi la firma 295 vizite
Poza Servicii resurse umane pentru companii
Foto

Externalizarea serviciilor de Reges Online si administrare a personalului este o modalitate de organizare eficienta atat financiar, cat al consumului de timp. De asemenea, este eficace si din punct de vedere al necesitatii de cunoastere aprofundata a legislatiei muncii si aplicare corecta a acesteia, din partea persoanelor responsabile. Daca nu aveti un departament HR intern, externalizarea este solutia ideala. Daca aveti un departament intern,  puteti recurge la outsourcing cand personalul se dedica altor roluri.

Externalizarea  Reges Online si a administrarii de personal prin Bismutika HR, va ofera acces la profesionisti cu inalta calificare. Acestia va pot ajuta sa gestionati administrativ si legislativ, miscarile de personal si intreaga documentatie conexa. De asemenea, ne vom ocupa de actualizarea corecta a Reges Online si de transmiterea la timp a modificarilor in Reges Online.

Ce este Reges Online?

Reges Online este un sistem obligatoriu pentru toate companiile din Romania, reglementat de Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii. Acesta permite angajatorilor sa inregistreze informatiile esentiale despre salariati, inclusiv datele personale, contractele de munca, modificarile acestora, precum si incetarea raporturilor de munca. Datele din Reges Online sunt verificate de ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca). Nerespectarea reglementarilor atrage sanctiuni.

Orice modificare a contractului de munca (modificarea salariului, schimbarea locului de munca, transferul unui angajat, etc.) trebuie inregistrata in termen de 20 de zile lucratoare.

Documente perfect armonizate legislativ cu Bismutika HR

O afacere care are angajati, nu poate functiona corect si sigur fara a avea asigurate serviciile de Reges Online si de administrare personal. Pentru o implementare corecta a Reges Online si administrarea de personal, incepem printr-o analiza a nevoilor dvs. Vom face un audit al dosarelor angajatilor, dar si a rapoartelor Reges Online. Procedam astfel mai ales in cazul firmelor care nu sunt nou infiintate, intrucat avem un istoric care poate fi verificat. Pentru a ne asigura ca nu riscati sanctiuni, daca vom identifica erori in administrarea Reges Online  sau a dosarelor de personal, le vom corecta.

Partea de administrare personal derulata de catre noi presupune:

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2025
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.