Contractul de neutralizare deseuri de origine animala si non-animala tip SNCU a venit ca o completare a gamei de servicii oferite de firma noastra clientilor nostri. Oferim posibilitatea clientilor nostri sa obtina ieftin, simplu si rapid toate actele necesare pentru intrarea in legalitate si obtinerea autorizatiei sanitar veterinare.
Contractul de neutralizare deseuri de origine animala este impus de legislatia romaneasca in vigoare si este o conditie principala a planului Haccp. Fara acest contract, incheiat cu o firma autorizata de Directia Sanitar Veterinara, operatorii economici care activeaza in domeniul alimentatiei publice risca amenzi foarte mari si chiar suspendarea autorizatiei de functionare.
Conform legislatiei sanitar veterinare si siguranta alimentului, operatorii economici care activeaza in industria alimentatiei publice nu au voie sa arunce deseurile de origine animala sau non-animala la gunoi ci trebuie sa predea aceste deseuri spre incinerare unei firme specializate si autorizata de ANSVSA . Contractul de neutralizare deseuri sa impus ca o necesitate datorita gradului mare de poluare, la nivel national, a apelor si a solului cu deseuri animale sau non-animale. Astfel orice operator economic care activeaza in industria alimentatiei publice si care prin activitatea lui genereaza deseuri de origine animala si non-animala trebuie sa incheie un contract de neutralizare cu o firma specializata in eliminarea acestor deseuri. Asiguram servicii de neutralizare deseuri S.N.C.U categoria 3 atat in Bucuresti si Ilfov cat si la nivel national.
Mai jos puteti gasi informatii depsre procedura de semnare a contractului de neutralizare si costurile aferente acestui contract. Pentru comenzi sau informatii ne puteti contacta la numerele de telefon din sectiunea contact sau pe adresa de email.
Ce trebuie sa stii ?