Administrarea Financiar-Contabila implica urmatoarea lista de activitati prestate de societatea noastra:
- Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla, folosind mijloace informatice si software personalizat, cu aplicarea legislatiei in vigoare.
- Solicitarea facturilor de la furnizorii si prestatorii de servicii.
- Achitarea tuturor facturilor catre furnizorii si prestatorii de servicii.
- Întocmirea si afisarea lunar a listei de plata continând cotele de contributie ale fiecarui apartament la cheltuielile asociatiei de proprietari, cu respectarea reglementarilor legale in vigoare, precum si a Hotarârilor Adunarii Generale a Proprietarilor si Deciziilor Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari.
- Întocmirea semestriala a situatiilor soldurilor elementelor de activ si pasiv si depunerea lor.
- Întocmirea statului de plata pentru personalul angajat al asociatiei de proprietari.
- Întocmirea si depunerea declaratiei 112.
- Întocmirea ordinelor de plata catre furnizorii de utilitati, prestatorii de servicii, alti terti, precum si a ordinelor de plata a taxelor si impozitelor catre stat pentru salariatii asociatiei de proprietari si efectuarea platilor on-line.
- Întocmirea si completarea Registrului Inventar, Registrului Jurnal, Registrului pentru evidenta fondului de Penalitati, Registrului pentru evidenta Fondului de Rulment, Registrelor pentru evidenta fondurilor Speciale, Registrului pentru evidenta Fondului pentru îmbunatatire, întretinere si reparatii a condominiului.