Administrare financiara
Evidenta completa a documentelor financiare ale asociatiei de proprietari
Întocmirea listelor lunare de plata
Întocmirea tuturor registrelor obligatorii
Depunerea declaratiilor fiscale
Plata furnizorilor de utilitati
Plata taxelor si impozitelor
Încasarea de la proprietari, la sediul asociatiei, a cotelor de contributie sau prin servicii bancare
Alte atributii impuse de legislatia in vigoare sau solicitate de asociatia de proprietari
Toate evidentele contabile, soldurile, operatiunile si registrele asociatiei de proprietari pot fi vizualizate nonstop, online de catre asociatiile de proprietari
Administrarea tehnica
Monitorizarea periodica a tuturor partilor comune ale imobilului, în urma careia se intocmeste de fiecare data un raport de monitorizare ce contine problemele constatate si propuneri de solutionare
Supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora
Verificarea facturarii corecte de catre furnizori în functie de contoarele de bransament
Achizitionarea materialelor necesare curateniei si întretinerii imobilului
Verificarea periodica a contoarelor de apartament (apometre)
Propunerea de solutii optime si personalizate pentru remedierea problemelor tehnice si îmbunatatirea confortului
Întretinere si mici reparatii
Executarea lucrarilor curente de întretinere si mici reparatii (înlocuirea becurilor, întrerupatoarelor, broastelor,geamurilor, etc.).