Pentru ca stim cata munca implica sa duci la bun sfarsit procedura de fiscalizare pentru casa de marcat
Procedura de fiscalizare pentru casa de marcat necesita:
- Dupa achizitionarea unei case de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.) de judet, respectiv a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru (Atentie! Nu cea a sediului social!).
Dosarul trebuie sa contina urmatoarele de la firma dvs:
- Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
- Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
- Copie dupa contractul de inchiriere unde va instalata casa de marcat;
- Copie dupa certificatul constatator si rezolutia O.R.C., inclusiv mentiunile;
- Copie dupa contractul de comodat de la adresa unde se va instala casa de marcat;
- Copie dupa BI/CI al administratorului/delegat;
- Stampila societatii.Va contine urmatoarele de la noi:
- Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
- Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
- Copie dupa Certificatul de Garantie;
- Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
- Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale.NOTA: Va rugam sa retineti faptul ca la D.G.F.P. vi se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului.Depunerea dosarului pentru D.G.F.P. Bucuresti si judetul Ilfov se face pe Str. Dimitrie Gerota Nr. 13, Parter, Camera 1, Sector 2.Certificatul de Atribuire a Numarului de Ordine se elibereaza in 4 zile lucratoare