Terasa 40 locuti.
Evenimente,conferinte,
IN MIJLOCUL UNEI POVESTI DE SEARA
Povestile si legendele nu sunt doar pentru copii. Putem alege sa fim personaje oricand, prin propria noastra imaginatie sau, mai mult decat atat, putem sa atingem anumite locuri pe care le cunoastem doar din carti. Cu mai bine de 500 de ani inainte ca novelistul irlandez Bram Stoker sa-l imortalizeze pe Vlad al III-lea Dracula, in propria nuvela, acesta era deja binecunoscut prin modalitatea in care isi executa dusmanii. Cum Curtea Veche, resedinta de vara a acestuia, este la doar cateva minute de hotel, puteti alege sa aveti primul contact cu legenda, printre ruinele ramase ca marturie.
DEDICATI SEGMENTULUI CORPORATE
Cum prioritatile si necesitatile clientilor corporate sunt in continua schimbare, am incercat sa evoluam de la statutul de gazda, la cel de partener, cu perspective de colaborare pe termen lung. De aceea, suntem aici sa ascultam, sa analizam si sa oferim exact ceea ce fiecare client corporate isi doreste. Prin dotarile de meeting pe care le-am adaptat cerintelor, putem sustine diferite evenimente din aceasta categorie, de business.
INTODEAUNA LANGA SI PENTRU CLIENT
Industria ospitalitatii ne-a invatat cum sa gandim pro client si cum sa ne modificam abordarea in functie de cerintele oaspetilor nostri. De aceea, nu de putine ori situatiile imprevizibile pot oricand aparea. De aceea suntem noi. Pentru a va sustine, a va oferi alternative si solutii. Totul se naste din pasiune si dorinta de a fi parte din experienta clientului. Nu trebuie decat sa va bucurati de sejur, lasand in grija noastra orice situatie neprevazuta!
POVESTEA NOASTRA
La doar o privire distanta fata de Palatul Parlamentului, acesta cladire grandioasa care se mandreste cu pozitia de lider in „Guiness World Records”, ca fiind cea mai mare cladire administrativa din lume si cu un loc pe podiumul celor mai mari cladiri ca si volum, descoperiti hotelul nostru, cu o deschidere excelenta catre Centrul Vechi al Bucurestiului.
Hotelul s-a dezvoltat in umbra maretului Palat al Parlamentului, si, de la sarmul unui boutique de 20 camere, am reusit sa crestem, sa ne dezvoltam si sa putem deschide in prezent, cu multa caldura, usa uneia din cele 74 de camere, pentru fiecare client care isi doreste o experienta cat mai placuta.
In decursul anilor am invatat sa pretuim experientele oaspetilor. Am inteles ca cel mai de bun pret al nostru este feedback-ul oaspetelui. Daca nu despre asta este vorba in industria ospitalitatii, atunci despre ce poate fi?
Teoriile pot fi luminate. Textele la fel. Insa valoarea adevarata este data de oameni. Totul se rezuma la aceste principii. A oferi si a primi. Iar cand primesti multumirea unui oaspete, tradusa prin dorinta de a reveni, poti spune ca ti-ai atins scopul.