Acte necesare:
- Contract vânzare–cumparare;
- Certificat de mostenitor;
- Titlu de proprietate;
- Sentinte judecatoresti;
- Documente de stare civila (certificate de casatorie, de deces, dupa caz);
- Planuri topografice cu urmatorul continut:
- Situatia initiala a parcelei (pe cât posibil conform descrierii din actele de proprietate);
- Situatia actuala a parcelei.
Activitati desfasurate de firma:
- studiul continutului actului de proprietate urmarind istoricul imobilului din punct de vedere juridic;
- efectuarea de masuratori topografice;
- verificarea corespondentei dintre planurile initiale – situatia actuala din teren;
- stabilirea diferentei si cauzele care au modificat configuratia si continutul (constructii din incinta);
- memoriu tehnic din care sa reiasa modul în care s-a facut reconstituirea precum si concluziile trase în urma reconstituirii pozitiei si limitelor proprietatii;
- trasarea la teren a imobilului reconstituit daca situatia din teren permite acest lucru;
- înmânarea documentatiei tehnice si juridice rezultata în urma reconstituirii proprietatii.
Observatii:
La confruntarea suprafetei de teren determinate cu cea existenta în acte, în cazul în care se constata diferente, acestea vor trebui foarte bine motivate (exemplu: acte care n-au planuri anexa, documente de vânzare-cumparare care nu au fost întocmite cu precizarile necesare asupra limitelor exacte ale proprietatii).
Optional, la cerere, firma se poate ocupa si de întocmirea documentatiei tehnice de atribuire de numar cadastral si intabularea dreptului de proprietate.