Durata: 8 luni, 1080 ore 360 de ore pregătire teoretică 720 de ore pregătire practică Programul cursului - pregătire teoretică: luni - joi, 9.00 - 13.00 sau 16.30 - 20.20 - pregătire practică: în hoteluri Obiectivul cursului Formarea de competenţe privind tehnicile specifice activităţii de Front - Office şi aplicarea reglementărilor legale specifice activităţii turistice. Pregătire teoretică şi practică Teorie: -Tehnologia activităţii de cazare, alimentaţie şi turism -Managementul calităţii şi resurselor umane -Informatică / Fidelio -Limbă străină -Cunoştinţe economice, antreprenoriale şi de marketing general Modulele de pregătire teoretică se finalizează cu verificări scrise sau orale. Practică: Pregătirea practică se desfăşoară în hoteluri de minimum 3 stele (în compartimentele front - office, housekeeping), cu care THR a încheiat convenţii de practică. Aplicaţiile practice se desfaşoară în sălile de simulare ale şcolii (recepţie, spaţiu de cazare). Pregătirea practică se derulează pe baza unei tematici şi se finalizează cu întocmirea unui caiet (lucrare) de practică Competenţe profesionale dobândite -Comunicarea eficientă la locul de muncă -Munca în echipă -Aplicarea NPM şi NPSI -Organizarea locului de muncă -Promovarea imaginii hotelului -Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor -Gestiunea hotelieră specifică recepţiei -Tehnici de vânzare a serviciilor hoteliere -Efectuarea de activităţi specific hoteliere conform etapelor de relaţie cu clientul