Ghidul Serviciilor
Thr Consulting Group - Cursuri De Calificare Turism Si Industria Horeca Bucuresti
inapoi la firma 4485 vizite
Poza Programe perfectionare turism
Foto
Durata: 6 zile, 36 ore - 24 de ore teorie -6 ore pregătire practică - 6 ore evaluare Studii Liceu cu diplomă de bacalaureat şi curs de calificare în domeniu / Încadrarea pe cartea de muncă să fie pe o ocupaţie din domeniu. Obiectivul cursului Perfecţionarea competenţelor necesare efectuării serviciilor specifice ocupaţiei de recepţioner de hotel, la nivelul calitativ cerut de standardele europene. Pregătire teoretică şi practică Teorie: - Tehnologia activităţii de cazare Modulul de pregătire teoretică se finalizează cu teste de verificare. Practică: Pregătirea practică se desfăşoară în hotelurile cu care THR a încheiat convenţii de practică, sau în hotelurile în care lucrează cursanţii. Competenţe profesionale - Identificarea tipurilor de structuri de primire cu funcţiuni de cazare - Identificarea structurii organizatorice a hotelului - Utilizarea eficientă sistemului relaţional din cadrul hotelului -Aplicarea tehnologiilor corespunzătoare fiecărei etape a relaţiei recepţioner - client -Comportament profesional în relaţia cu clientul -Efectuarea serviciilor hoteliere suplimentare specifice Perspectiva profesională Curs de perfecţionare: Director de hotel / motel / camping / sat de vacanţă / popas turistic (studii: liceu cu bacalaureat), în urma căruia poate obţine Brevetul de Turism, în condiţiile prevăzute de reglementările legale în vigoare. Tipul de certificat obţinut: Certificat de absolvire tip Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului şi Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, cu recunoaştere naţională. Acest program de pregătire este autorizat şi avizat de Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.
Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.