Tip curs: specializare
Durata: 60 ore
Acces curs: învatamânt superior în domeniul specializarii sau în domenii conexe
Obiectivul cursului
Cursul îsi propune dezvoltarea competentelor specifice de a întocmi o strategie
diferentiata de cea a altor firme, bazata pe analize proprii, anticipare, prognoze, tendinte.
Pregatire teoretica si practica
Teorie:
• Elemente de strategie si initiere în managementul inovarii
• Elemente de strategie si directii operationale în managementul inovarii
• Elemente de marketing si comercializare în managementul inovarii
Modulele de pregatire teoretica se finalizeaza cu teste de verificare.
Practica:
Presupune parcurgerea unor studii de caz si exercitii practice.
Competente profesionale dobândite
• Elaborarea strategiei de inovare a firmei
• Implementarea planului de realizare a strategiei de inovare al firmei
• Coordonarea dezvoltarii profesionale a echipei
• Coordonarea culegerii de idei creative
• Crearea unui sistem de gestiune a datelor privind ideile de inovare
• Elaborarea metodelor de valorificare a capitalului intelectual al firmei
• Evaluarea procesului de inovare
• Asigurarea continuitatii procesului de inovare