Refuzul sau primirea aparatelor cu piese lipsă, dezmembrate sau cu grad avansat de degradare, precum şi a acelora în care au intervenit alte persoane fără ca defectul să fie eliminat, rămâne la latitudinea tehnicianului de depanare.
Următoarele condiţii de lucru se consideră speciale şi duc la majorarea tarifelor cu un procent de + 50%:a.- repararea unor bunuri în care au intervenit şi alte persoane, fără ca defectul să fie înlăturatb.- repararea unor aparate pentru care nu există documentaţie tehnică c.- repararea aparatului la dorinţa expresă a clientului între 1-3 zile lucrătoare considerată reparaţie de urgenţă
Ne rezervăm dreptul refuzului sau primirii aparatului cu care nu suntem familiarizaţi şi proprietarul nu prezintă schema tehnică şi instrucţiunile de folosire.
Reparaţia se execută în limita dotării, a posibilităţilor de procurare a pieselor de schimb şi a pieţei acestora, a documentaţiei tehnice şi a posibilităţilor tehnice şi tehnologice existente în dotare Din lipsă de mijloc de transport, timp şi dotarea necesară reparţiei optime în condiţii de teren, NU NE DEPLASĂM LA DOMICILIUL CLIENTULUI.
Programul afişat este de PRIMIRE-PREDARE si verificare de suprafaţă şi nu de verificare prin demontare sau reparaţii imediate (pe loc).
Toate aparatele reparate vor purta sigiliul secţiei noastre. Violarea acestuia duce la pierderea garanţiei.Garanţia este de 3 luni de la data livrării.
Garanţia se referă doar la etajul funcţional în care s-a efectuat reparaţia, nu şi la tot ansmblul aparatului.
Ne rezervăm dreptul ca la defectele care necesită piese costisitoare să percepem un avans care să acopere pretul de achiziţie a pieselor deficitare. În cazul neachitării avansului, din imposibilitate financiară, suntem nevoiţi să refuzăm primirea aparatului defect.
Taxa de diagnosticare – verificare se va încasa în toate cazurile şi este cuprinsă între 1 –5€ (contravaloare la cursul zilei) de la caz la caz.
Timpul de reparaţie este între 3 – 17 zile lucrătoare. Reparaţiile executate între 1 – 3 zile se vor taxa în regim de urgenţă (+50% din valoarea taxei de reparaţie).
Dorinţa de a retrage aparatul înainte de finalizarea reparaţiei, se anunţă, cu cel puţin 24 de ore înainte de data şi ora retragerii. În acest caz se va plăti verificarea (diagnosticarea) şi dublul manoperei de înlocuire (x2) a pieselor deja folosite în cursul operaţiilor premergătoare definitivării reparaţiei.
Pentru aparatele a căror reparaţii depăşeşte suma de 30 lei se va percepe un avans de +50% din totalul tarifului de reparaţie estimat.
Indiferent dacă aparatul adus la reparat poate fi sau nu reparat, taxa de verificare se plăteşte în ambele cazuriVă mulţumim pentru înţelegere.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.