Misiune
În tot ceea ce facem, punem pe primul loc calitatea si prospetimea, echipa noastra fiind construita pentru a va fura un zâmbet la fiecare produs ales.
Înca de la început ne-am asumat misiunea de a va face mai fericiti, mai veseli, mai plini de viata. Ne propunem sa contribuim la fiecare moment al vietii dumnveavoastra, fie ca este micul dejun, abandonul dietei, aniversarea zilei de nastere sau nunta mult asteptata. Servim peste 15000 de clienti zilnic, fiecare cu dorintele, asteptarile si nevoile lui. Zâmbetele adolescentilor carora le putem oferi sandwich-ul de dimineata sau zâmbetele domnisoarelor carora le concepem cele mai extravagante torturi de nunta sunt în aceeasi masura de magulitoare pentru noi.
Ne aflam într-o continua ascensiune, preocupati sa întelegem, sa anticipam si sa raspundem schimbarilor din viata clientilor, prin evolutie constanta si inovatie.
Experienta
Compania româneasca Tip Top Food Industry îsi desfasoara activitatea din anul 1993, fara întrerupere pâna în prezent. În anul 2008 am deschis o fabrica noua în Bucuresti, cu o investitie de aproximativ 17 milioane de euro. Fabrica este amplasata în cartierul Militari, pe Bulevardul Timisoara, pe o suprafata de circa 12.000mp, fiind una dintre cele mai mari de acest fel din Europa.
Istoria
De-a lungul anilor, ne-am cladit un statut de jucator reprezentativ în domeniul cofetariei, patiseriei, al semipreparatelor si produselor congelate.
În urma cu 23 ani când am pornit la drum, echipa era formata din 10 oameni, iar astazi avem o echipa numeroasa care ne reprezinta în Bucuresti, Ploiesti si Pitesti.
În ce priveste relatiile cu marile lanturi de retail, compania a ales o forma de colaborare avantajoasa pentru toate partile implicate. Asa se face ca o mare parte din magazinele societatii se regasesc în hypermarketul Kaufland. Mai mult decât atât, renumele brandului Tip Top constituie o adevarata atractie pentru marile complexe comerciale.
Fiind întotdeauna foarte aproape de clientii nostri si încercând sa satisfacem toate cerintele acestora am considerat cererea clientului un reper primordial si am urmat strategia de dezvoltare a firmei prin desfasurarea unei investitii ample intr-o unitate moderna de productie, unitate executata dupa toate rigorile impuse de legislatia în vigoare, de normele europene, fiind implementat un sistem integrat de management al calitatii si sigurantei alimentelor.