Avem in dotare aparatura de ultima generatie, scule si dispozitive speciale. Service-ul este dotat cu elevator, rampa si stand de verificare A/C. Reparam radiatoare de orice tip: radiatoare auto racire motor, radiatoare auto aer conditionat, calorifere, radiatoare auto de turbo(intercoolere),radiatoare auto ulei(termofloturi)
Colaborarea cu clientii nostrii o realizam fie pe baza de contracte, fie prin contact direct. Pentru companiile mari oferim diferite facilitati.Lucram in domeniul de reconditionarea radiatoarelor auto de peste 20 ani. Oferim garantie pentru toate lucrarile efectuate, conform legislatiei in vigoare.
Executam sudura in argon. Despre avantajele acestui procedeu puteti citi mai multe pe pagina speciala, dedicata acestui procedeu. Amintim aici doar ca se impiedica prezenta oxigenului in zona de sudura, si deci aparitia coroziunii.
Convectorii de radiatoare sunt tipuri de schimbatoare de caldura concepute pentru a transfera energia termica de la un mediu la altul, în scopul de racire si încalzire. Majoritatea radiatoarelor sunt construite pentru a functiona în autoturisme, cladiri, si electrocasnice. În practica, termenul de "radiator" se refera la oricare dintre un numar de dispozitive în care un lichid circula prin conducte expuse. În automobilele cu motor cu combustie interna si folosind un lichid de racire , un radiator este conectat la motor prin intermediul unor canalelor, prin care este pompat un lichid. Acest lichid este de obicei un amestec 1 la 1 de apa si de etilenglicol sau propilenglicol glicol (cu o cantitate mica de inhibitor de coroziune) cunoscut ca antigel.Radiatorul asigura transferul termic de la fluidul interior la aerul exterior, asigurand astfel de racirea motorului.
Radiatoare auto sunt, în general, montate într-o pozitie care asigura un flux de aer la deplasarea vehiculului, cum ar fi in spatele unui gratar. La automobile, radiatoare sunt construite dintr-o pereche de rezervoare, legate printr-un fagure de baza. Aceast fagure este alcatuit din straturi de foi de metal, presate sa formeze canale împreuna. La incecput, radiatoarele s-au facut cu miezuri de alama sau cupru. Radiatoarele moderne sunt facute din aluminiu.
Primele radiatoare auto au folosit un flux al lichidului de racire vertical, fiind reglate de un termostat. Unele automobile folosesc o pompa cetrifugala pt pomparea sub presiune a lichidului de racire. Temperatura motorului este influentata de marimea radiatorului si de tipul de ventilator folosit. Un alt factor important, care influenteaza temperatura motorului este viteza autovehicului. Pt o eficienta mai buna a radiatorului, lichidul de racire este tinut la o presiune mai mare decat presiunea atmosferica. Inainte de al doilea razboi mondial, lichidul de racire folosit era aproape in exclusivitate apa. Antigelul era folosit doar in sezonul rece, pt a preveni inghetarea la temperaturi negative.
Aparitia motoarelor de mare performanta, a dus la necesitatea unor agenti de racire pentru radiatoarelor, cu punctul de fierbere mai ridicat. Astfel au aparut ca agenti de racire diferite amestecuri pe baza de glicol. Evaporarea lichidului de racire din radiator poate duce la avarierea grava a motorului, si in unele cazuri chiar la distrugerea motorului. Inventarea radiatorului cu apa pentru autoturisme este atribuita lui Karl Benz. Wilhelm Maybach a realizat primul radiator tip fagure, folosit pentru Mercedes 35HP.
Unele motoare au un radiator si pentru racirea uleiului. Automobilele cu transmisie automata au fie un radiator separat pt racirea uleiului de transmisie, fie o conexiune la sistemul de racire care sa permita racirea uleiului de transmisie. Primele radiatoare in sistem de racire presurizat au fost facute la motoare de avion in anul 1930, pentru motorul Rolls-Royce Goshawk. In acest mod poate fi absorbita o cantitate de caldura mult mai mare decat cea din sistemele de racire folosind radiatoare la presiunea atmosferica.