Charisma Retail Pharma permite farmaciilor sa se focalizeze pe oferirea unor servicii de calitate si atragerea de noi clienti prin monitorizarea în timp real a întregii activitati legate de stocuri, indicatori de performanta sau evolutia preturilor în farmacii. Mai mult, solutia asigura cresterea eficientei campaniilor promotionale si implementarea politicilor de fidelizare, reducând costurile operationale si automatizând activitatile repetitive, consumatoare de timp. Beneficii:
- Creste satisfactia clientilor - Prin automatizarea activitatilor de rutina, precum si sporirea eficientei vânzarilor la casa, farmacistii îsi pot aloca mai mult timp relatiei directe cu clientul.
- Creste productivitatea farmaciilor - Charisma Retail Pharma asigura o imaginie de ansamblu asupra întregii activitati a farmaciei, permitând astfel identificarea si eliminarea din portofoliu a articolelor neperformante.
- Scade timpul de vânzare - Datorita procesarii automate a retetelor electronice, compensate si gratuite, timpul de asteptare la casele de marcat scade, permitând farmaciei sa preia mai multi clienti în acelasi interval de timp.
- Raportare consolidata - În cazul retelelor de farmacii, toate datele unitatilor din teritoriu se consolideaza la nivel central, oferind managementului o situatie exacta, la zi, asupra performantei operatiunilor fiecarei farmacii în parte.
Functionalitati:
- Permite realizarea configurarilor la nivel de sediu central si transmiterea acestora în mod automat catre farmacii. Aceasta structura elimina înregistrarile multiple ale aceluiasi produs, mentinând o raportare exacta catre CNAS, precum si posibilitatea de realizare a analizelor multidimensionale pe diverse categorii (financiar-contabil, vânzari, achizitii, stocuri, preturi, farmacii), necesare top managementului.
- Permite raportarea catre Sistemul Informatic Unic Integrat al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si realizeaza raportarile electronice sau tiparite în conformitate cu solicitarile acesteia, inclusiv cele judetene. Sistemul elimina orice greseala care ar duce automat la respingerea raportarilor, respectiv la neplata retetelor compensatorii;
- Defineste nomenclatoarele de produse pe specificul domeniului farmaceutic: DCI, grupa terapeutica, pret impus, avize necesare comercializarii – stupefiant sau toxic, OTC sau RX;
- Elibereaza retetele de tip TAB II/III, compensate si gratuite, centralizându-le conform cerintelor specifice caselor de asigurari;
- Elibereaza retete electronice si asigura validarea acestora prin interfatarea cu Sistemul Informatic Unic Integrat (SIUI) al CNAS, extins cu Prescriptia Electronica si Cardul Electronic de Asigurari de Sanatate.
- Permite imprimarea direct din aplicatie a retetelor, incluzând o sectiune cu valoarea compensata pe baza careia se face raportarea catre CNAS, conform formatului standard impus prin lege;
- Eficientizeaza procesul de vânzare în farmacii prin:
- Derularea rapida a vânzarilor datorita selectarii automate a produsului în documentul de vânzare în functie de cod, denumire, cod de bare etc.
- Politica de preturi configurabila (discount-uri pe produse, pe categorii de produse, si client, pachete promotionale);
- Importul automat al listelor de preturi impuse de Ministerul Sanatatii si actualizarea preturilor de vânzare;
- Modalitati de încasare multiple: cash, bonuri valorice, card, tichete cadou, în rate;
- Eliminarea situatiilor “out-of-stock” si eliminarea managementului defectuos al inventarului;
- Integrare cu orice casa de marcat;
- Interfata prietenoasa si intuitiva care asigura usurinta în utilizare, grabeste adoptia sistemului si scade costul total de utilizare;
- Securizarea tranzactiilor de încasare si livrare.