O latura importanta a activitatii firmei noastre se refera la realizarea de traduceri ale actelor personale pentru cei care doresc sa emigreze . In plus, pentru a ajuta clientii nostri, oferim consultanta in domeniul emigrarii.
Astfel, traducem orice tip de acte necesare pentru dosarul de emigrare: certificate de nastere, certificate de casatorie, sentinte de divort, certificate medicale, diplome, atestate, foi matricole, adeverinte, certificate de calificare in munca, contracte de vanzare - cumparare, contracte de munca, carti de munca, extrase de cont, fisa postului, permise de conducere, extrase de carte funciara, caziere judiciare, invitatii, recomandari, imputerniciri, etc. Pentru toate aceste acte, oferim legalizare notariala.
Pe toata perioada necesara procesarii dosarului de emigrare, personalul nostru se implica direct in rezolvarea problemelor concrete ale fiecarui client: obtinerea de documente, efectuarea de traduceri legalizate ale acestora in timp util, obtinerea si completarea formularelor, corespondenta cu organismele de emigrare. Fiecare dosar este urmarit de la faza preliminara pina faza de finalizare, in permanenta legatura cu clientul si cu autoritatile.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.