Ghidul Serviciilor
Trendconsult - Training, Consultanta, Coaching Vanzari, Relatii Cu Clientii Bucuresti
inapoi la firma 1016 vizite
Poza Customer Experience
Foto
Într-un mediu extrem de competitiv singurul diferentiator real si sustenabil este Experienta Clientilor. Toate celelalte lucruri la care organizatiile se uita de obicei- produs, pret, locatie- sunt usor de replicat în functie de buget. În interiorul unei organizatii, Customer Experience este ca o racheta alimentata de lideri care sunt aliniati în obiective si ofera suport pe parcursul procesului. Stabilizatoarele care tin racheta pe directia dorita sunt principiile de guvernanta, iar corpul rachetei este format din procesele de resurse umane si comunicarea interna. Crearea unui Customer Experience este un proces de lunga durata care este nevoie sa fie sustinut si sa ramâna în atentia întregii organizatii, iar pentru a sustine companiile TREND Consult a desenat un model de interventie.  
Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.