- Scade viteza de uzura a segmentilor de foc de peste 5 ori
- Scade viteza de uzura a motorului in ansamblu de peste 6 ori
- Creste puterea motorului cu pana la 25%; scade consumul de carburant cu 7-30%
- Scade consumul de ulei cu pana la 50%; reduce noxele cu pana la 70%
- Asigura o pornire usoara la temperaturi intre -200°C si 2000°C
- Creste si egalizeaza compresia in cilindri
- Creste presiunea uleiului in motor, asigurand o mai buna functionare a componentelor
- Mentine o temperatura optima in motor; asigura un demaraj foarte usor, o plaja mai mare intre schimbarea vitezelor
- Reduce foarte mult zgomotele motorului; in caz de supraincalzire a motorului, il face sa functioneze la parametri optimi
- In cazuri extreme de pierdere totala sau partiala a uleiului sau a lichidului de racire, se poate rula un timp limitat fara nici un fel de problema la motor.
Pentru motoare mai mari de 3000 cm, cantitatea trebuie sa fie 5% din cantitatea de ulei introdusa in motor la un schimb.