Ghidul Serviciilor
Atelierele Uniforme Hill
inapoi la firma 2054 vizite
Poza Prezentare Generala
Foto

Un spirit antreprenorial si o pasiune in domeniul creatiei vestimentare sunt cele doua caramizi care au fundamentat actuala retea de francize "Uniforme Hill". Pe de-o parte Ionel Bourceanu si pe de alta Maria Bourceanu, un cuplu, o familie unita si bine inchegata atat in plan personal, cat si profesional. Ei sunt cele doua resurse umane, doua modele care au generat o afacere de succes, o afacere in continua dezvoltare. Nu ar fi fost posibila reteaua de francize "Uniforme Hill" fara simtul de intreprinzator si mentalitatea de strateg a lui Ionel Bourceanu si nici fara simtul estetic, al detaliului si al lucrului bine facut ce caracterizeaza celalalt fundament al afacerii, Maria Bourceanu. In 1994, anul demararii activitatii, nivelul de dezvoltare al societatii era cel al unei afaceri de familie, specializata in confectii sport personalizate. Activitatea s-a dezvoltat tot mai mult, functionand intr-un apartament, dar aceasta situatie a fost posibila pana in 1998, an in care decidentii afacerii au fost nevoiti sa faca o schimbare in profilul acesteia. Dinamicitatea, transformarea continua si starea de tranzitie care au caracterizat mediul economic romanesc la acea data, consecinte ale proceselor macroeconomice de nivel european si global, au fost cativa din factorii care au generat schimbari majore de strategie si de viziune. Asadar, in 1998 la nivelul managementului strategic al firmei s-au luat decizii de orientare a afacerii catre o noua piata si deci o noua activitate de productie, aceea a uniformelor personalizate de lucru. Initial strategia era la nivelul unei vagi idei, dar o idee care impulsiona si motiva tot mai acut activitatea de reorganizare si de studiu aprofundat a afacerii. Pe durata a patru ani noua afacere s-a dezvoltat si consolidat tot mai mult, strategia si viziunea decidentilor devenind tot mai clare. Tot in acest timp au fost studiate principiile si teoriile organizarii, functionarii si dezvoltarii afacerii in sistem franciza. Au fost aprofundate tot mai mult teoriile economice si de marketing, iar una dintre acestea a marcat profund gandirea strategica a decidentilor retelei de franciza "Uniforme Hill". Este vorba despre cartea "De la idee la bani", al carei autor este marele teoretician Napoleon Hill. Am descoperit asadar, originea termenului Hill din continutul denumirilor utilizate. Pentru ca nu exista spirit antreprenorial fara sacrificii, domnul Bourceanu, decidentul strategic al organizatiei, ne marturiseste: "In 2002 am ajuns la un anumit nivel de viziune al potentialului de dezvoltare al organizatiei. Alaturi de viziune, gandirea strategica si resursele informationale absolut vitale pentru succesul unei afaceri, eram constient ca firma are nevoie si de resurse financiare pentru a-si asigura succesul dezvoltarii. Prin urmare am decis impreuna cu familia sa vindem apartamentul proprietate personala si sa ne mutam intr-unul cu chirie. Aveam nevoie de lichiditati pentru achizitia de resurse tehnice si tehnologice, de utilaje si echipamente, de mobilier si de cel putin o masina. Cu lichiditatile obtinute din vanzarea apartamentului si prin accesarea unui credit bancar am reusit sa achizitionam resursele necesare acelei etape de dezvoltare a firmei. Eram constient ca am mizat totul si am ajuns la fundul prapastiei, dar aceasta situatie a stimulat foarte mult gandirea, ambitia, perseverenta, hotararea, munca, implicarea mea si a intregii familii." Asa s-a materializat incepand cu anul 2002 reteaua de francize "Uniforme Hill", care actualmente numara un total de 4 ateliere de productie si desfacere – francizatii Hill (in Brasov, Bucuresti, Sacele, Ghimbav), un atelier de creatie si broderie in Brasov, un master francizat (in Brasov), doi dealeri francizati (Brasov si Sfantu Gheorghe) si un centru de gestionare strategica a retelei tot in Brasov (s.c. Hill Company s.r.l. - francizorul). Daca la inceput functiona un singur Atelier Hill in care activau 8 angajati, ce deserveau doi clienti, astazi in cadrul intregii retele lucreaza peste 75 de oameni (croitori, confectioneri, consultanti vanzari, specialisti marketing, designeri etc.), care deservesc un portofoliu de peste 2000 clienti din 10 judete (Brasov, Bucuresti, Prahova, Sibiu, Covasna, Harghita, Mures, Buzau, Constanta, Vrancea). © All rights reserved. Hill Company 2008

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.