Ne ocupam cu probleme administrative pentru ca tu sa ai mai mult timp, pe care sa il dedici pentru ceea ce este mai important pentru tine.
Proiectul Urban Building Solution este bine structurat si inovativ, gandit sa inlature cat mai mult din situatiile nedorite intampinate cu serviciile administrative si sa atinga Standarde Europene cat mai inalte.
In jurul proiectului Urban Building Solution s-a alaturat o echipa cu experienta in domenii de activitate cum ar fi: piata financiar-bancara, piata de asigurari cat si servicii tehnice it.
Stim ca in alegerea serviciilor de administrare trebuie tinut cont de cat mai multi factori, de aceea va enumeram cateva avantaje:
- Calculul corect si la timp a listelor de plata;
- Transparenta totala in modul de lucru si posibilitatea urmaririi activitatii prin aplicatia online;
- Soft specializat pentru administrarea financiara a asociatiilor de proprietari;
- Conturi online pentru fiecare proprietar;
- Conturi online speciale pentru presedinte, cenzori;
- Aplicatie pe telefonul mobil sau tableta (Android, Ios);
- Plata cu cardul online prin care eliminati drumul la casieria asociatiei la progamul stabilit;
- Plata cu cardul in cadrul serviciului de casierie (POS);
- Plata cash sau cu cardul in punctele noastre de plata;
- In cadrul casieriei puteti sa platiti si facturile de utilitati pentru alti furnizori cu ar fi energie, telecomunicatii, cablu tv, gaz etc.;
- Servicii de curatenie la tarife avantajoase;
- Plata cotei de intretinere in conturi colectoare fara costuri, la agentiile BRD din toata tara;
- Solutii avantajoase de finantare, prin serviciul de brokeraj credite;
Pentru a va spori increderea si a dovedi calitatea serviciilor noastre, oferim urmatoarele garantii:
Urban Building Solution are incheiata o asigurare de raspundere profesionala in valoare de 30000 euro. Asociatia dumneavoastra este acum acoperita de riscuri privind activitatea firmei noastre.
Garantarea confidentialitati datelor- inregistrata operator date cu caracter personal nr. in registrul general 25828 infochiosk 221083350451 .Conform cu legislatia romana si europeana in vigoare, confidentialitatea datelor personale sunt protejate prin: Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile ulterioare; Legea nr. 682/2001; Ordinul nr. 52/2002 al Avocatului Poporului Directiva Parlamentului European pentru protectia persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor personale, individuale si pentru libera circulatie a datelor.
Atestatele de calificare profesionala de administrator imobile si adeverintele de absolvire sunt publice pe siteul nostru.
Insusi contractul semnat cu noi reprezinta o garantie prin care ne obligam sa respectam termenii si conditiile specificate in acesta.
Garantia satisfactiei – Credem in calitatea serviciilor noastre de aceea o luna de zile beneficiezi de garantia satisfactiei. Daca nu sunteti multumiti de serviciile oferite puteti renunta si primiti integral suma platita pentru serviciu.