Administrarea tehnica este acea componenta care îngrijeste toate partile componente ale cladirii în care locuiti si siguranta acesteia este o ramura principala a serviciilor oferite de Urban Admin.
Administrarea tehnica a blocului consta în:
Verificarea periodica a spatiilor comune ale blocului, în vederea remedierii eventualelor probleme aparute la instalatiile blocului sau ale spatiilor comune;
Prezentarea ofertelor de pret si informarea completa privind nevoile asociatiei aferente spatiilor comune, astfel încât Comitetul Executiv sa poata alege în functie de nevoile membrilor sai;
Monitorizarea contractelor încheiate de asociatie pentru efectuarea lor corespunzatoare si finalizarea conform termenilor stabiliti în contract ;
Supravegherea lucrarilor care privesc administrarea, cât si personalul angajat cu contract de munca;
Efectuarea micilor reparatii ce privesc proprietatea comuna (înlocuire becuri, etc). Asociatia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri;
Supravegherea prestarii serviciilor de curatenie aferente contractelor de munca încheiate de asociatie astfel încât ele sa fie corespunzatoare conform obligatiilor contractuale;
Achizitia produselor de întretinere si a consumabilelor spatiilor comune;