Evidenta contabila este o activitate importanta a administrarii in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand modul de repartizare a cheltuielilor pentru prestatori diversi si furnizorii de utilitati.
Iti intocmim toate documentele necesare unei bune administrari a blocului tau, incluzand urmatoarele:
Calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere;
Repartizarea facturilor de la furnizori si prestatori de servicii, in cadrul listelor lunare de intretinere;
Calcularea si repartizarea penalizarilor aplicate de catre asociatie sau de catre furnizori;
Calcularea si repartizarea compensarilor de caldura aprobate de primarie in sezonul de iarna;
Calcularea in regim centralizat a consumurilor de apa rece si apa calda in urma citirilor date de catre proprietarii/locatarii asociatiilor;
Intocmirea listelor lunare cu cotele de contributie ale proprietarilor;
Aplicarea deciziilor si hotararilor din cadrul adunarii generale sau ale comitetului, si care privesc sume ce urmeaza a fi introduse in listele lunare de plata si au in vedere colectarea de fonduri, realizarea de lucrari etc;
Transmiterea de informatii catre proprietarii care au nelamuriri cu privire la modul de repartizarea a cheltuielilor lunare din cadrul listelor de intretinere si evidentiate in cadrul fisei individuale a fiecarui apartament.