Iti intocmim toate actele legale necesare unei asociatii de proprietari, astfel incat, tu nu mai ai nicio grija.
Evidenta financiara sau administrarea financiara este cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand gestionarea cu simt de raspundere a fondurilor asociatiei.
Serviciile financiare pe care le prestam pentru asociatiile de proprietari de imobile includ:
Pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in conformitate cu Legile in vigoare;
Depunerea declaratiilor fiscale pentru angajati, colaboratori si institutii ale statului ;
Depunerea declaratiilor REVISAL catre ITM pentru personalul angajat;
Intocmirea Registrului Jurnal;
Intocmirea altor situatii contabile conform legislatiei in vigoare;
Monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii asociatiilor de proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica;
Intocmirea ordinelor de plata pentru serviciile prestate catre Asociatie;
Intocmirea statelor de plata.