Ghidul Serviciilor
Valmed Freemex Bucuresti - Echipamente Fiscale Si Solutii Software
inapoi la firma 2751 vizite
Poza Solutii software pentru magazine
Foto

Solutii software complete pentru magazine si supermarket-uri

 

Cea mai eficienta solutie de pe piata romaneasca care acopera in cel mai mic detaliu atat nevoile managerului, cat si pe cele alte gestionarului.

 

DESCRIERE

Solutia software pune la dispozitia utilizatorilor o suita de liste si rapoarte ce ofera un control total al furnizorilor cu privire la cantitatea livrata si pretul negociat. In plus ofera asistenta in realizarea comenzilor de aprovizionare, reducand timpul necesar efectuarii comenzilor, optimizand cantitatile comandate, precum si prevenind perioadele OutOfStoc si OverStoc generatoare de prejudicii financiare.

In suita de aplicatii oferite, a fost pus accentul pe diminuarea suprastocurilorprin evidentierea produselor al caror raport stoc/rulaj depasteste limitele admise.

Avand in vedere ca doar top 20% din produse, din perspectiva adaosului comercial, genereaza 80% din profit, aplicatia scoate in evidenta OutOfStocksi determina o mai buna aprovizionare si totodata o crestere a satisfactiei clientilor.

Rapoarte detaliate, comparative pe diferite perioade de timp, optimizarea stocului, controlul casierilor, discounturi si fidelizarea clientilor, sunt functionalitati care recomanda cu incredere acest produs de top.

FUNCTIONALITATI

Asistenta comenzilor. Pentru a evita surplusul de marfa, dar si lipa produselor din raft, modulul de comenzi asista gestionarul in determinarea optima a necesarului de marfa fiind utilizati algoritmi de complexitate ridicata.

Import automat comenzi. Penru ca timpul de operare al documentelor de intrare (NIR) sa fie cat mai mic comanda poate fi importata in mod automat.

Controlul furnizorilor. Programul evidentiaza diferentele dintre comenzile realizate de gestionar si marfa livrata de furnzior, atat din punct de vedere al cantitatii cat si al pretului de intrare.

Interconectarea echipamentelor. Pentru raioanele de carne si mezeluri, lactate sau vracuri, sunt necesare sisteme de cantarire cu etichetare la fiecare departament. Toate aceste echipamente trebuiesc interconectate cu sistemul backoffice, pentru actualizarea permanenta a preturilor de vanzare sau a termenelor de expirare ce urmeaza sa fi tiparite pe etichete. Intarzierea in programare duce la o imagine proasta in randul clientilor si la cresterea numarului de reclamatii din partea acestora.

Mobilitate. Controlul si verificarea stocurilor, a preturilor de raft sau a termenelor de expirare, precum si inventarierea marfii este asigurata de terminale mobile.

Aceste cateva lucruri simple, usor de accesat si utilizat, impreuna cu o multitudine de alte functionalitati introduse in aceasta suita de aplicatii, contribuie intr-un mod placut la eficientizarea activitatii in unitatile proprii si astfel la crestrea eficientei muncii.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.