Ghidul Serviciilor
Verita Topo, Servicii De Cadastru Si Intabulare, Topografie Si Geodezie - Bucuresti
inapoi la firma 1124 vizite
Poza Acte necesare pentru Cadastru
Foto

ACTELE NECESARE PENTRU CADASTRU SI INTABULARE APARTAMENT:

1. Actele de proprietate ale imobilului:a) in cazul achizitionarii prin institutiile Statului Roman (ICRAL, ICVL, Orizont, Giulesti, Foisor, etc):- contract de vanzare cumparare sau contract de construire - copie legalizata;- proces verbal de predare-primire apartament - copie legalizata;- adeverinta de achitare integrala (doar pentru apartamentele cumparate in rate) - copie legalizata;b) in cazul dobandirii prin mostenire (succesiune):- certificat de mostenitor, inclusiv toate actele de proprietate invocate in certificatul de mostenitor - copii legalizate;c) in cazul achizitionarii de la o persoana fizica/juridica:- contract de vanzare cumparare sau contract de schimb sau act de donatie - copie legalizata;d) in cazul dobandirii prin Judecatorie, in baza unei sentinte civile:- sentinta civila cu mentiunea definitiva si irevocabila - copie conforma cu originalul (duplicat) emis de Judecatorie;- dovada achitarii sultei (daca exista) - copie legalizata.e) in cazul apartamentelor dobandite in baza Legii 112 / 1995:- contract de vanzare cumparare - copie legalizata;- schita anexa contract - copie xerox.2. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Administratia Financiara - Directia Taxe si Impozite Locale (recent, maxim 30 de zile) - in original;3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor - copii xerox;4. Schita apartamentului (daca exista) - copie xerox.

* In cazul in care exista neconcordanta intre numele inscris in actul de proprietate si buletin, se vor face suplimentar, dupa caz, urmatoarele copii legalizate: Certificatul de casatorie (copie legalizata), sau Sentinta Civila de divort (duplicat de la judecatoria teritoriala unde s-a emis sentinta).** In cazul in care exista neconcordanta intre denumirea strazii din acte si cea din realitate, se va obtine Adeverinta de la Asociatia de Proprietari din care sa reiasa schimbarea denumirii strazii.*** Daca in fostele registre de transcriptiuni si inscriptiuni imobiliare a fost notata ipoteca in favoarea CEC, somatie de plata, etc, aceasta ipoteca, somatie, etc, va fi inscrisa in Cartea Funciara ca sarcina.**** In cazul in care actele originale au fost pierdute si au fost obtinute duplicate, se va obtine de la notariat o Declaratie notariala din care sa rezulte ca "in conditii necunoscute au fost pierdute originalele actelor de proprietate si au fost obtinute duplicate".

____________________________________________________________

ACTELE NECESARE PENTRU CADASTRU SI INTABULARE TEREN (FARA CONSTRUCTIE):

1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie - Directia Taxe si Impozite Locale (recent, maxim 30 de zile) - in original;2. Actele de proprietate ale terenului: titlu de proprietate, contract vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, inclusiv actele invocate in certificatul de mostenitor, etc - copii legalizate;3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor - copii xerox;4. Extras de plan parcelar avizat de Primarie (numai in cazul terenurilor extravilane sau a celor situate in "intravilanul nou") - in original.

____________________________________________________________

ACTELE NECESARE PENTRU CADASTRU SI INTABULARE TEREN (CU CONSTRUCTIE):

1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie - Directia Taxe si Impozite Locale (recent, maxim 30 de zile) - in original;2. Actele de proprietate ale terenului: titlu de proprietate, contract vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, inclusiv actele invocate in certificatul de mostenitor, etc - copii legalizate;3. Autorizatia de construire si proces - verbal de receptie la terminarea lucrarilor (daca exista) - copii legalizate;4. Autorizatia de demolare si proces - verbal de receptie la terminarea lucrarilor de demolare (numai in cazul in care in actele de proprietate se regaseste o constructie care ulterior a fost demolata) - copii legalizate;5. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor - copii xerox.

____________________________________________________________

ACTELE NECESARE PENTRU INSCRIERE CONSTRUCTIE (INTABULARE CONSTRUCTIE NOUA):

1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie - Directia Taxe si Impozite Locale (recent, maxim 30 de zile), in care sa fie trecuta valoarea de impozitare pentru constructie - in original;2. Extras de carte funciara pentru informare (recent, anul in curs [daca nu aveti vi-l obtinem noi]) - copie xerox;3. Documentatia cadastrala existenta (Plan de amplasament si delimitare a imobilului) - copie xerox;4. Autorizatia de construire si proces - verbal de receptie la terminarea lucrarilor - copii legalizate;5. Autorizatia de demolare si proces - verbal de receptie la terminarea lucrarilor de demolare (numai in cazul in care in vechea documentatie cadastrala si in extrasul de Carte funciara se regaseste o constructie care ulterior a fost demolata) - copii legalizate;6. Documentatia tehnica vizata spre neschimbare, parte integranta a Autorizatiei de Construire (Plan de situatie si Relevee, intocmite de arhitect cu stampila Primariei "VIZAT SPRE NESCHIMBARE") - copii xerox;7. Actele de proprietate ce fac dovada proprietatii terenului - copii xerox;8. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare - persoane juridice) - copii xerox;9. Acordul bancii privind intabularea (doar daca terenul este ipotecat) - original sau copie legalizata;10. Adeverinta numar postal (doar pentru judetul Ilfov) - original sau copie legalizata;11. Certificat de performanta energetica (obligatoriu pentru procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor incheiate ulterior datei de 19.07.2013, iar anterior datei de 19.07.2013 - doar daca exista) - original sau copie legalizata;12. Certificat de atestare a edificarii constructiei, eliberat de compartimentul Urbanism din cadrul Primariei locale - copie legalizata.

* Pentru Adeverinta numar postal si/sau schimbarea categoriei de folosinta a terenului in Cartea Funciara, Oficiul de Cadastru percepe o taxa suplimentara de 60-120 RON (regim normal) sau 300-600 RON (urgenta) pentru notarea adresei postale si/sau schimbarea categoriei de folosinta a terenului in Cartea Funciara.

____________________________________________________________

 

ACTELE NECESARE PENTRU DEZMEMBRAREA SAU ALIPIREA (COMASAREA) IMOBILELOR:

1. Extras de carte funciara pentru informare (recent, anul in curs [daca nu aveti vi-l obtinem noi]) - copie xerox;2. Documentatia cadastrala existenta (Plan de amplasament si delimitare a imobilului) - copie xerox;3. Actele de proprietate - copii xerox;4. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare - persoane juridice) - copii xerox;5. Acordul bancii privind dezmembrarea/alipirea (doar daca terenul este ipotecat) - original sau copie legalizata;6. Certificat de urbanism pentru dezmembrare / alipire - doar pentru dezmembrarile / alipirea cu mai mult de 3 loturi (inclusiv) - copie legalizata.

____________________________________________________________

 

ACTELE NECESARE PENTRU ACTUALIZARE / RECTIFICARE CADASTRU, MODIFICAREA LIMITEI DE PROPRIETATE SI/SAU MODIFICAREA SUPRAFETEI TERENULUI:

1. Extras de carte funciara pentru informare (recent, anul in curs [daca nu aveti vi-l obtinem noi]) - copie xerox;2. Documentatia cadastrala existenta (Plan de amplasament si delimitare a imobilului) - copie xerox;3. Actele de proprietate - copii xerox;4. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare - persoane juridice) - copii xerox;5. Acordul bancii privind actualizarea/rectificarea (doar daca terenul este ipotecat) - original sau copie legalizata;6. Declaratie notariala din care sa rezulte ca proprietarul / proprietarii sunt de acord cu modificarea limitelor de proprietate [si a suprafetei imobilului (daca este cazul)] - in original.

 

____________________________________________________________

 

ACTELE NECESARE PENTRU AVIZ TEHNIC OCPI - NECESAR OBTINERII PAC, PUG, PUZ, PUD, SAU CERTIFICATULUI DE URBANISM:

1. Documentatia cadastrala existenta (Plan de amplasament si delimitare a imobilului) - copie xerox;2. Actele de proprietate - copii xerox;3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare - persoane juridice) - copii xerox;4. Certificat de urbanism - copie legalizata (doar in cazul avizului tehnic necesar obtinerii PUZ, PUD, PAC);5. Extras de carte funciara pentru informare (recent, anul in curs [daca nu aveti vi-l obtinem noi]) - copie xerox (doar in cazul avizului tehnic necesar obtinerii PAC);6. Extras de plan parcelar actualizat eliberat de Primarie - in original (doar in cazul avizului tehnic necesar obtinerii PAC).

 

 

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.