Consultanta si asistenta în constituirea asociatiilor de proprietari
Societatea noastra va poate acorda sprijin în vederea derularii în timp util a etapelor de constituirea a unei asociatii de proprietari, stiind ca timpul dumneavoastra liber este limitat si valoros, iar birocratia nu este un lucru de care sa doresti sa te lovesti. Astfel, noi va putem ajuta în demersul pe care doriti sa-l începeti putând realiza, pentru dumneavoastra, urmatoarele urmatoarele activitati:
Redactarea documentelor necesare (statut, acord de asociere, proces verbal al Adunarii Generale de constituire, tabele, etc);
Depunerea dosarului de înfiintare;
Legalizarea hotarârii judecatoresti;
Înscrierea asociatiei în registrul asociatiilor si fundatiilor;
Obtinerea certificatului de înregistrare fiscala;
Încheierea contractelor cu furnizorii de utilitati;
Asistenta în preluarea patrimoniului de la asociatia de proprietari din care se desprinde imobilul sau de la asociatia de locatari din care se transforma, dupa caz.
asistenta juridica si reprezentare in fata instantelor judecatoresti in actiunile avand ca obiect obligarea proprietarilor la plata cotelor de intretienere restante si a penalitatilor acumulate de catre acestia precum si a fondurilor speciale (fond de rulment, fond de reparatii, fond de modernizare etc);
asistenta juridica si reprezentare in fata executorului judecatoresc in procedura de executare silita;
asistenta juridica si reprezentare in fata notarului in vederea efectuarii unor actiuni specifice;
redactarea de notificari si somatii in vederea punerii in intarziere a debitorilor;
redactare acorduri de esalonare, tranzactii in scopul recuperarii cotelor de intretinere restante de la proprietarii membri ai asociatiei de proprietari;
redactarea proceselor-verbale ale adunarilor generale ordinare si extraordinare si a proceselor-verbale ale sedintelor de comitet executiv, a contractelor de mandat precum si a contractelor de munca pentru personalul angajat in cadrul asociatiei de proprietari;
redactarea inscrisurilor necesare constitutirii asociatiei de proprietari (statut, acord asociere, proces-verbal al adunarii generale de constituire);
acordarea de asistenta juridica in vederea divizarii asociatiei de proprietari pe scari sau pe tronsoane de imobil, precum si in vederea fuziunii mai multor asociatii de proprietari;
atestarea identitatii partilor, a continutului si a datei actelor;
inregistrare modificari acte constitutive;
reprezentare in fata institutiilor statului, a furnizorilor de utilitati si a altor institutii.