Atunci când participi la interviul cu o companie aeriana, CV-ul joaca un rol extrem de important. În baza lui, poti fi selectat pentru urmatoarele probe sau poti fi trimis acasa. Asa ca, înainte de a participa la o recrutare, ai grija sa ai un CV impecabil, care sa corespunda cerintelor companiilor aeriene.
Cum functioneaza serviciul de realizare si editare CV?
Alege varianta de CV care ti se potriveste:
1. Varianta standard a acestui serviciu este de corectare, editare si trimitere catre tine în 3 zile lucratoare de la data platii. Asta înseamna ca trebuie sa încarci un draft al CV-ului în limba engleza, iar taxa de corectare si editare este de 190 lei.
2. Taxa de traducere: daca ne trimiti CV-ul în limba româna si vrei sa îl traducem noi în limba engleza trebuie sa selectezi optiunea de traducere: + 50 lei.
3. Taxa de urgenta: daca ai nevoie ca CV-ul tau sa fie corectat în mai putin de 24 de ore selecteaza optiunea corectare în regim urgenta: + 50 lei.
CV-ul corectat îl vei primi în 3 zile lucratoare de la achitarea taxei, pe email. Daca ai optat pentru corectarea CV-ului în regim de urgenta, acesta va fi gata în 24 de ore de la achitarea taxei de urgenta. Daca întâmpini probleme ne poti scrie la aripi@vreausafiustewardedesa.ro sau ne poti suna la +40736657766 de luni pâna vineri între 10 si 18.