– verificarea, certificarea deconturilor, declaratiilor si a altor raportari periodice prezentate administratiilor financiare si a concordantei datelor continute cu cele din balantele de verificare ale societatilor comerciale
– examinarea conturilor societatilor si a componentei acestora
– verificarea, certificarea intocmirii inregistrarilor contabile pe baza si in concordanta cu documentele justificative legale anexate
– verificarea, certificarea operatiunilor privind inregistrarea sau modificarea capitalului social
– verificarea inventarierii patrimoniului si certificarea valorificarii rezultatelor acestuia
– verificarea certificarea stabilirii profitului net si a distribuirii acestuia pe destinatiile legale
A. Optimizarea si eficientizarea evidentei economico-financiare prin implementarea datelor de evidenta contabila ale tuturor societatilor in programul de referinta CIEL ERP cu tehnologie RPA.
Avantaje aduse:
– coordonarea, conducerea, controlul si luarea deciziilor cu operativitate in ceea ce priveste domeniul operatiunilor financiar-bancare
– optimizarea operatiunilor de decontari cu partenerii comerciali
– rapoarte si listari cuprinzatoare la nivelul informatiilor redate
– eficientizarea muncii de evidente si urmarire a obiectivelor activitatii
– interconectarea si transferul rapid al datelor de evidenta din cele 5 module specializate (contabilitate fiscala, amortizari, salarii, gestiune comerciala si registru de casa);
– coordonarea serviciului de informatica economico-financiara al societatii;